مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069

۳,۳۴۲ بازديد



شاید در گذشته تصور اینکه بعد از رفتن میهمان‌ها آسوده بنشینیم و به استراحت بپردازیم خیلی سخت و بعید به نظر می‌رسید. این‌که آخر شب باید انبوهی از ظرف‌های کثیف را بشوییم و خشک کنیم عذاب‌آور بود. اما این روزها ماشین‌های ظرفشویی ما را از دست این ظروف راحت کرده‌اند. تنها کافی است ظروف کثیف را درون محفظه ماشین ظرفشویی بچینید، ماده شوینده را به ماشین اضافه کنید، برنامه شستشوی دلخواه را انتخاب کرده و تا اتمام شستشوی ظروف به استراحت بپردازید. ماشین ظرفشویی کرال DS-15069 از طراحی مطلوب و مدرنی برخوردار است. پنل کنترل این محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رویت نیست و همین امر ظاهری یکدست را به این ماشین ظرفشویی داده است و ظاهر خوش ‌ساخت این محصول، آن برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب کرده است. بازکردن درب این ماشین ظرفشویی به کمک دستگیره آن و به راحتی انجام می‌شود. نمایشگر کاملاً خوانایی هم در کنار پنل کنترل این ماشین ظرفشویی قرار گرفته است که به کاربر کمک می‌کند به راحتی برنامه مورد نظرش را انتخاب کند.

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069 دارای دو سبد یا طبقه است و با قسمت بندی دقیقی که انجام شده ظرفیت بالایی برای نگهداری ظروف دارد. در سبد پایین ظروف بزرگ مانند بشقاب‌ها و در طبقه بالا لیوان و فنجان‌ها و نیز قاشق و چنگال‌ها قرار می گیرند. تعداد 7 برنامه‌ شست‌وشو باعث می‌شود تا راندمان کاری دستگاه بالا رود و بسته به نوع ظرف و میزان کثیفی بهترین برنامه توسط کابر انتخاب شود. از برنامه‌های این محصول می توان به حالت خودکار (Auto) اشاره کرد. این برنامه ظروف را به صورت معمولی شست‌وشو می‌دهد. برنامه ECO هم در پنل انتخاب امکان شست‌وشوی ظروف با حداقل انرژی را امکان‌پذیر می‌کند. نکته جالب‌ توجه در ماشین ظرفشویی DS-15069 امکان شست‌وشوی ظروف بزرگی مانند قابلمه است. این امکان ارزش خرید زیادی به این محصول داده است. این ماشین ظرفشویی دارای 3 بازوست که با توان بالا آب را به تمامی سطوح می‌پاشند تا نتیجه راضی ‌کننده‌ای از شسست‌وشو را به کاربر تحویل دهند.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی می‌توان به امکان شست‌وشوی میوه و سبزی اشاره کرد. از آنجا که میوه و سبزیجات باید به خوبی شست‌وشو شوند و شست‌وشوی کامل این مواد غذایی نیازمند زمان و دقت بالاست، این ویژگی بسیار کاربردی است. دغدغه بسیاری از دارندگان ماشین‌های ظرفشویی این است که باید منتظر شوند تا ظرفیت ماشین تکمیل شود و بعد اقدام به روشن ‌کردن آن کنند. این مشکل را شرکت کرال توانسته به‌خوبی حل کند. به شکلی که برنامه‌ای برای شستشوی تنها یکی از قفسه‌ها (نصف ظرفیت) توسط ماشین فراهم‌ شده است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به قابلیت ضدعفونی کردن ظروف اشاره کرد. اگر در خانه فرزند کوچک دارید می‌توانید با اطمینان خاطر از DS-15069 استفاده کنید؛ چراکه این محصول دارای قفل کودک است. شرکت کرال تمام تلاش خود را کرده است تا دستگاهی کم‌ مصرف را به بازار عرضه کند. مصرف انرژی در این ماشین ظرفشویی میزان مطلوبی است که با داشتن رتبه انرژی A مصرف انرژی کمی دارد. صدای دستگاه هم کم است و اصلا آزاردهنده نیست. کرال تولید کننده و عرضه کننده لوازم برتر خانگی برقی است که در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است و مشتریان خود را با ارائه محصولات کارآمد و با کیفیت راضی نگه داشته است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.