امکانات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR (بخش دوم)

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

امکانات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR (بخش دوم)

۳,۵۷۱ بازديد

موتور EcoSilence Drive

این موتور به جای برس‌های کربنی معمول دارای یک آهن‌ربای دائمی بوده و هیچ اصطکاک مکانیکی ندارد که همین موضوع باعث می‌شود تا بدون اتلاف انرژی کار کند. این طراحی همچنین موجب می‌شود تا این دستگاه نیاز به تعمیر و نگه‌داری بسیار کمتری پیدا کند و برای مدتی طولانی بدون هیچ مشکلی کار کند. استفاده از این موتور کاهش صدای دستگاه در زمان کار کردن را نیز در پی دارد که کمک می‌کند تا بتوان در زمان شستن ظروف از داشتن یک ماشین ظرفشویی کم‌صدا در خانه لذت برد.

تکنولوژی Active Water

بوش با استفاده از تکنولوژی Active Water در این دستگاه سعی کرده تا عملکردی حداکثری برای آن تهیه کند که در عین حال به حفظ  محیط ‍‌زیست هم کمک کند. این تکنولوژی که شامل توزیع آب هدفمند، تکنولوژی فیلتر بهبود یافته، گرم شدن و قدرت بیشتری برای چرخش آب بوده، کمک می‌کند تا ماشین ظرفشویی با مصرف مناسب انرژی، نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

شستشوی سریع با
Vario Speed

Vario Speed یکی از گزینه‌های این دستگاه بوده که می‌توان آن را در بسیاری از برنامه‌های شستشو فعال کرد. این گزینه باعث می‌شود تا دستگاه مقادیر زیادی از ظروف را در مدت کوتاهی به خوبی تمیز کند. در واقع این گزینه که با یک دکمه قابل دسترسی بوده، زمان آب‌کشی را کاهش می‌دهد و همچنان ظروفی تمیز را به شما تحویل می‌دهد تا در مواقع مانند مهمانی‌ها بتوانید به سرعت ظروف خود را تمیز کنید.

سیستم ضد نشت آب
Aqua Stop

بوش برای اینکه استفاده از این محصول خود را مطمئن‌تر سازد، برای آن از سیستم ضد نشت آب Aqua Stop بهره برده است. این سیستم که شامل یک شلنگ آب دو‌جداره، یک شیر ایمنی و یک خروجی آب سوییچ‌دار بوده کمک می‌کند تا احتمال نشت آب به صفر درصد رسیده و بتوان با خیالی راحت‌تر از این محصول در آشپزخانه بهره برد.

خشک‌کن
Extra Dry

اکثر مدل‌های بوش دارای عملکرد خشک‌کن به صورت محدود هستند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود ولی در این مدل می‌توان گزینه Extra Dry هم فعال کرد و بشقاب و لیوان‌ها را پس از شست‌وشو کاملاً خشک تحویل گرفت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.