نگاهی به ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS67MW01E (بخش دوم)

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

نگاهی به ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS67MW01E (بخش دوم)

۳,۶۷۲ بازديد


VarioDrawer Pro

سبد بالایی در این ظرفشویی از طراحی بی نظیری برخوردار می باشد که با کمی جابجایی قطعات می توانید فضای بیشتری را برای تعبیه فنجان، کاسه و قاشق و چنگال تعبیه نمایید.

3برابر شستشوی سریع تر

از قابلیت VarioSpeed Plus برای شستشو و خشک نمودن عالی ظروف در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده می شود. تنها با فشردن یک کلید تا 66%، زمان شستشوی ظروف کاهش می یابد. این قابلیت بیشتر مناسب برای شستشوی ظروف در مهمانی ها می باشد و در مدت زمان کوتاهی، ظروف کثیف را به بهترین نحو شستشو می دهد.


سبد
VarioFlex Pro

طراحی جدید سبد VarioFlex pro انعطاف پذیری بی نظیری را برای تعبیه ظروف بیشتر در اختیار شما قرار می دهد. با کمک نقاط قرمز یا آبی و اهرم های Rackmatic می توانید به راحتی سبد را متناسب با میزان ظروف تنظیم نمایید. به این ترتیب در هر بار استفاده از دستگاه ، ظروف بیشتری تمیز و درخشنده می شوند.

Hygiene Plus

این ویژگی جدید در بسیاری از برنامه ها قابل فعال سازی بوده و بالاترین سطح تمیزی را به همراه میکروب زدایی به ارمغان می آورد. این عملکرد با شستشوی ظروف در دمای بالای 70 درجه به مدت 10 دقیقه انجام می گیرد و مناسب برای کسانی بوده که در خانه بچه کوچک یا افراد مبتلا به حساسیت دارند.

برنامه های اتوماتیک تضمین کننده بهترین عملکرد

مصرف آب، میزان حرارت آب و زمان شستشو دقیقا مطابق با میزان کثیفی ظروف تنظیم می شوند که علاوه بر نتیجه عالی در شستشو، موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

برنامه
GLASS 40̊

برنامه شستشوی شیشه با دمای 40 درجه، موجب شستشوی ظروف شیشه ای و کریستالی با کیفیت و درخشندگی بالا می گردد. مکانیسم این برنامه کاهش دما و افزایش زمان خشک کن می باشد.

Intensive Zone

در Intensive Zone دو شستشوی جداگانه در یک چرخه شستشو انجام می شود و ظروف در سبد بالایی به صورت ملایم تری شسته می شوند در حالی که در طبقه پایین ظروف بزرگ و قابلمه های کثیف با فشار آب و حرارت بالاتری شستشو می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.