5 فروشنده برتر کولرگازی گری

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

5 فروشنده برتر کولرگازی گری

۳,۵۷۶ بازديد

کولرگازی از محصولات شرکت گری است که یکی از مارک های معتبر، معروف و محبوب کولرگازی در جهان است. این شرکت در واقع یک شرکت چینی است که در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع فعالیت داشته است. امروزه کولرهای ساخته شده توسط شرکت گری یکی از بهترین و کم مصرف ترین کولرهای گازی هستند که در خاورمیانه و کشورهای آسیایی فروخته می شوند.

تلاش هایی که شرکت گری در جهت تولید انواع سیستم های تهویه هوا انجام می دهد، سابقه ای طولانی دارد به گونه ای که از سال های دور برای تولید کولر گازی باکیفیت و طول عمر بالا فعالیت زیادی انجام داده اند تا امروزه توانسته اند بهترین محصولات را از نظر زیبایی و تنوع، کیفیت و مصرف انرژی تولید کنند به گونه ای که امروزه این شرکت به بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در جهان تبدیل شده است.

کولرهای گازی گری مدل لیوو یا
Livo

کولرگازی گری سری Livo معروف ترین و جدیدترین مدل کولر گازی ساخته شده توسط شرکت گری می باشد که در مقایسه با سایر مدل های این شرکت از امکانات و قابلیت های مختلفی برخوردار است و توانایی تولید همزمان هوای گرم و سرد را نیز دارد. سیستم اینورتر این مدل نسبت به مدلهای قبلی تفاوتهای معنی داری دارد. کمپرسور این دستگاه همچنین توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده است که باعث افزایش راندمان و ماندگاری این محصول در اینجا شده است.

مصرف انرژی کولرهای گازی گری چگونه است؟

مصرف انرژی کولرهای گازی گری بسیار کم و مناسب است. بیشتر محصولات این شرکت در مدل ها و قدرت های مختلف دارای کلاس انرژی A ++ و A +++ هستند که این نشان دهنده مصرف انرژی بسیار پایین این محصولات است.

چرا کولر گازی لیوو گری جزو کم مصرف ترین سیستم تهویه مطبوع هواست؟

این سیستم های تهویه مطبوع به دلیل دارا بودن اینورتر با نوع خاصی از مبرد با نام DC اینورتر Gree و همچنین داشتن بهترین نوع کمپرسور چرخشی و دوار و برخی دیگر از سیستم های پیشرفته، در مصرف انرژی کاهش قابل توجهی دارند.

کارکرد گرمایشی کولر گازی گری

یکی از کارکردهای مهم افزوده شده به سیستم های تهویه مطبوع، امکان تولید هوای گرم است که باعث می شود تهویه هوا یک سر و گردن بالاتر از کولرهای آبی باشد. امکان تولید هوای گرم در این سیستم های تهویه مطبوع به دلیل داشتن پمپ های حرارتی پیشرفته و کمپرسورهای متغیر، امکان تولید گرما در روزهای سرد زمستان را بدون نیاز به رادیاتور و پکیج برای کاربران سایت هدف فراهم می آورد که البته در مصرف انرژی نیز تغییری ایجاد نمی کند.

برخی از ویژگی های کولر گازی گری

این دستگاه دارای تنظیم اتوماتیک است و با استفاده از این ویژگی می توانید میزان دمای دلخواه، سرعت حرکت موتور و نحوه جریان داشتن هوا را به دلخواه خود تنظیم کنید. همچنین با فرا رسیدن روزهای گرم و مرطوب در مناطق گرم و مرطوب می توانید با انتخاب حالت خشک، سیستم رطوبت زدایی دستگاه را فعال کنید تا دستگاه نیز بدون تغییر دما رطوبت را از بین ببرد.
مدل ها و قیمت های مختلف محصولات کولر گازی گری وجود دارد. قیمت محصولات این شرکت در مقایسه با محصولات سایر شرکت های تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع بسیار بالا نیست و با توجه به ویژگی های مختلف محصولات این شرکت، بسیار مقرون به صرفه است.
 
منبع:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.