مخلوط کن کنوود مدل SB327

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

مخلوط کن کنوود مدل SB327

۳,۵۰۶ بازديد

مخلوط کن کنوود مدل SB327 https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-کنوود-مدل-sb327/ https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-کنوود-مدل-sb327/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 13:12:11 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1202

  • جنس پارچ: شیشه
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • دایکست تنظیمات سرعت: دارد
  • عملکرد پالس: ندارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن کنوود مدل SB327

 

قیمت مخلوط کن کنوود مدل 327

دستگاه مخلوط ‌کن یک دستگاه پر کاربرد است که استفاده های زیادی دارد.  برای مخلوط کردن  چیز های مایع و همچنین جهت خرد یا آسیاب کردن گوشت، سیب زمینی، پیاز، مغز گردو، برنج و غیره و یه طور کلی چیزهای سخت به کار می‌رود. دستگاه‌های مخلوط کن ممکن است پارچ شیشه‌ای یا پلاستیکی داشته باشند. با بعضی از دستگاه های مخلوط کن می توانید یخ هم خرد کنید. شرکتهای سازنده این گونه لوازم برقی گاهی دستگاه‌های متنوع و جداگانه به بازار عرضه می‌کنند که بعضی از آن‌ها فقط یک کار خاص را انجام می‌دهد و بعضی ها چند کاره هستند. مخلوط کن کنوود 327 با توان بالا هر مخلوطی را می‌تواند تهیه کند. اما ساختار آن  طوری طراحی شده است که بیشتر برای تهیه آبمیوه‌های مختلف است.

کار با دستگاه مخلوط کن کنوود

قدرت بالای دستگاه می‌تواند میوه‌های سخت را هم خرد کند و مخلوط یک دستی را تهیه کند. با تیغه استیل ضدزنگ مقاوم یخ را نیز به‌راحتی خرد می‌کند و نوشیدنی خنک برای شما در هر موقع سال را تهیه می‌کند. حجم پارچ به ‌اندازه 5 لیوان بزرگ یا 8 لیوان متوسط آبمیوه تهیه می نماید. به‌این‌ترتیب برای خانواده‌های پرجمعیت یا در میهمانی‌های با جمعیت متوسط، محل‌های سرو صبحانه و حتی کافی‌شاپ‌ها مناسب می باشد.

خوردن آبمیوه با استفاده از شیر تخلیه ای که در ان قرار داده ‌شده به ‌راحتی صورت می گیرد. پایه‌های ضد لغزش در زیر دستگاه مانع حرکت و جابجایی دستگاه هنگام کار می‌شود. سرعت این دستگاه دو حالت دارد که برای تهیه آبمیوه‌های تازه و طبیعی کافی می باشد.

طراحی و جنس بدنه محصول

کنوود SB327 با بدنه‌ای آلومینیومی زیبایی دو چندانی به آشپزخانه شما می دهد. این آب میوه گیری هم برای مصرف خانگی و هم برای کافی شاپ کاربرد خوبی دارد. می توانید با قدرت 750 وات موتور و تیغه یخ شکن آن هر میوه ای به خصوص میوه های با پوسته سخت را هم خرد نمایید. جنس بدنه از استیل  است و با رنگ کرومی که دارد اثر انگشت یا لک بر روی بدنه نخواهد ماند.

مخلوط کن شیر دار کنوود  SB327  انواع اسموتی را می تواند درست کند. جنس تیغه و کاربرد آن با توجه به اینکه قرار است نوشیدنی مانند اسموتی درست کند و ترکبی از یخ خرد شده با میوه ها را درست کند همزمان هم قابلیت خرد کردن یخ را دارد هم تکه تکه کردن میوه یا سبزیجات و غیره را دارا می باشد.

به صورتی که بافت آنها از بین نرود و فیبر و دیگر مواد تشکیل دهنده به خوبی حفظ می شود. تفاوت آبمیوه با اسموتی در این است که فیبر تشکیل دهنده میوه ها در اسموتی حفظ می شود و خواص آن از بین نمی رود. مخلوط کن شیر دار کنوود  {SB327 } بر روی بدنه دو دکمه وجود دارد که سرعت موتور را تنطیم می نمایند. دکمه ی اول سرعت پایین و دومی سرعت بالا و همچنین دکمه دیگری هم بر روی آن قرار داده شده است به نام PULSE  که برای خرد کردن بهتر یخ به کار می رود.

دیگر کاربردهای مخلوط کن کنوود

دکمه Dispense هم برای درست کردن اسموتی استفاده می شود.اسموتی ها شامل فیبر و آب میوه یا سبزیجات می باشند. اما آبمیوه از مواد و ویتامین های با قابلیت جذب سریع متشکل شده اند. در اسموتی شما میوه و سبزیجات تازه یا یخ زده را در مخلوط کن نوشیدنی تبدیل خواهید کرد. اما در آبمیوه پوست و فیبر موجود در آنها را از آب طبیعی داخل میوه یا سزیجات، جدا می نمایید. به طور کلی آبمیوه فاقد فیبر می باشد.

اما اسموتی از تمام اجزاء تشکیل دهنده میوه و سبزیجات تشکیل می شود فیبر موجود در نوشیدنی باعث می شود که سرعت جذب کاهش یابد و برای روده مفید باشد. در اسموتی تمام مواد مغذی مانند آنزیم ها ویتامین و فیبر داخل سبزی و میوه بحفظ می شود.

خرید مخلوط کن کنوود

اما در آبمیوه بسیاری از مواد لازم و ضروری برای بدن هدر می رود و تنها آب داخل آنها قابل مورد استفاده است. که در این مخلوط کن شما می توانید هر کدام را اماده کرده و میل کنید. مخلوط کن شیر دار کنوود SB327 از بهترین محصولاتی است که  قدرت زیادی دارد و هر مخلوطی می‌تواند تهیه کند و مورد پسند بسیاری از مخاطبان می باشد. شما می توانید این محصول زیبا را از فروشگاه اینترنتی “تاپ فروش ” با قیمت مناسب خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان درب منزلتان تحویل بگیرید. این دستگاه بیشتر برای تهیه میوه و اسموتی ها مناسب بوده و می توان از آن هم در محیط آشپزخانه و هم در محیطهای تجاری مانند آبمیوه گیری ها استفاده کرد. همچنین با توجه به تیغه های عالی که دارد می تواند تکه های یخ را خرد کند.

مشخصات فنی و نوع جنس مخلوط کن

مخلوط کن کنوود دارای موتور پر قدرت با توان 750 وات بوده که تمام کارهای شما را بدون کم و کاست انجام دهد. بر روی بدنه این دستگاه دکمه های تنظیم سرعت در 2 سطح و دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه به چشم می خورد. مخلوط کن کنوود مدل SB327 با توان 750 وات یکی از محصولات پرکاربرد موجود در بازار است که فضای زیادی را در خانه ها اشغال نمی‌کند. بدنه این دستگاه از فلز بادوام با آلیاژ پرداخت شده و براق ساخته شده که علاوه بر استحکام بالا زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است. این مخلوط کن کنوود به پارچ شیشه ای 2 لیتر مدرج مجهز گردیده و با قدرتی که دارد امکان مخلوط کردن انواع مواد غذایی نرم و سخت را فراهم می کند.

درب پارچ این دستگاه به گونه ای طراحی شده تا  بتوان در صورت نیاز و در حین کار با دستگاه، شکر ریز را برداشته و موادی را از طریق دریچه به آن افزود. بر روی بدنه مخلوط کن Kenwood SB 327 دکمه هایی جهت انجام تنظیمات دو سرعت به همراه عملکرد پالس قرار داده شده و لازم به توضیح است که برای هر کدام از دکمه ها چراغ های نمایشگر آبی رنگی در نظر گرفته شده که فعال بودن دکمه ها را نمایش می دهد.

کاربردهای دیگری که باید بدانید

 دکمه در سمت راست بالا برای مخلوط کردن میوه های نرم و دیگری در مخلوط کردن میوه های سخت کاربرد دارند و با فعال کردن دکمه مربوط به پالس، تیغه استیل ضد زنگ با قدرت بیشتری شروع به چرخش می کند و می توان از آن برای خرد کردن یخ استفاده می شود. همچنین این دستگاه زیبا به شیر خروجی هم مجهز شده که علاوه بر راحتی در سرو آبمیوه و تخلیه آسان محتویات داخل پارچ، استفاده از آن را جالب و آسان تر می سازد. در زیر دستگاه پایه های ضد لغزش و ضد لرزش قرار داده شده که از حرکت و جابجایی دستگاه در حین کار جلوگیری می کند.

جنس بدنه و قطعات مخلوط کن

مخلوط کن تک کاره کنوود مدل SB327 یکی از محصولات با کیفیت و بسیار قوی از شرکت کنوود است. این دستگاه دارای بدنه ای فلزی و ضد زنگ بوده و دارای ظاهری زیبا می باشد. در این محصول شاهد یک نوآوری جدید هستیم که برای پارچ آن، شیر تخلیه در نظر گرفته شده تا ریختن و خالی کردن نوشیدنی های داخل آن به راحتی صورت گیرد. این مخلوط کن دارای یک پارچ شیشه ای بوده که گنجایش آن 2 لیتر است و می توان برای 4 یا 5 نفر همزمان نوشیدنی های خوشمزه تهیه کرد.

دارای تیغه های فلزی ضد زنگ بوده که می تواند سخت ترین میوه ها را خرد کرده و از آنها نوشیدنی یکدست و سالم درست کند. کنوود برای این پارچ شیر تخلیه در نظر گرفته تا کاربران برای تخلیه نوشیدنی نیازی به برداشتن پارچ نداشته باشند و مستقیماً از شیر تخلیه استفاده کنند.

اطلاع از قیمت ها

جهت اگاهی از قیمت ها و خرید مخلوط کن کنوود مدل 327 به سایت ” تاپ فروش “مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مخلوط کن کنوود مدل SB327

https://topfroosh.com/shop/مخلوط-کن-کنوود-مدل-sb327/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.