همزن  کاسه ای کنوود مدل 430

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

همزن  کاسه ای کنوود مدل 430

۳,۴۹۷ بازديد

همزن  کاسه ای کنوود مدل 430 https://topfroosh.com/shop/همزن-کاسه-ای-کنوود-مدل-430/ https://topfroosh.com/shop/همزن-کاسه-ای-کنوود-مدل-430/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 14:09:56 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1204

  • عملکرد توربو: دارد
  • تعداد پره‌های همزن: 2
  • تنظیمات سرعت: دارد
  • کاسه: بله
  • چرخش اتوماتیک کاسه: دارد
  • خمیرزن: دارد
  • محدوده توان مصرفی: 200 تا 300 وات

منبع سایت تاپ فروش بانه :
همزن  کاسه ای کنوود مدل 430

 

همزن  کاسه ای کنوود مدل 430

همزن کنوود 430 از مدل های همزن محبوب و مورد توجه در بازار است. شرکت کنوود جز بهترین ها است که لوازم خانگی مرغوبی را به شما ارائه می دهد. این با به کار گیری بالاترین تکنولوژی ها، خواسته های مشتری ها را به محصولاتی با کیفیت پاسخ داده است. همزن کاسه دار کنوود HM430  با طراحی شیک و امکانات عالی یکی از مدل های بالای کنوود به حساب می اید. در واقع همزن های کاسه دار همان همزن های برقی هستند که دارای یک کاسه برای راحتی در عملیات همزدن هستند. این همزن با قابلیت هایی که دارد یک وسیله ی فوق العاده عالی در هر آشپزخانه ای خواهد بود و با تسهیل در انجام کارها باعث افزایش سرعت و جلوگیری از اتلاف وقت می شود.

آشنایی با همزن کاسه ای کنوود

 همزن کنوود 430 یک همزن برقی کاسه دار با امکانات عالی می باشد. این همزن دارای توان 250 وات است که سرعت و عملکردی عالی را به کاربران خود ارائه می دهد. با این توان دوام و قدرت موتور تا حد بسیاری افزایش یافته است. این همزن دارای 6 سطح سرعت بوده که شما بسته به نیازتان می توانید سرعت دستگاه را کم و زیاد کنید. همچنین قابلیت  Turbo برای افزایش سرعت گردش میله ها در این دستگاه تعبیه شده است که با زدن دکمه ی آن دستگاه سرعتی فوق العاده می گیرد. این همزن کاسه دار قابلیت جداسازی از کاسه را دارد و می توانید به صورت دستی نیز از آن استفاده کنید. همزن کنوود HM430 عملکردی فوق العاده داشته و با سرعتی بی نظیر، قدرت توانایی همزدن هر ماده ی غذایی را خواهد داشت.

نحوه کار با همزن کاسه ای

کاسه ی دستگاه به محض شروع کار همزن، به صورت خودکار به چرخش درآمده و نیازی نیست به صورت دستی کاسه را بچرخانید. به کمک  کاسه  چرخان موادی که در اطراف کاسه قرار دارند هم به خوبی هم زده می شوند. همزن کنوود 430 دارای موتوری بسیار قدرتمند با توان 250 وات است. این میزان توان قدرتی عالی به دستگاه بخشیده و سرعت آن را نیز افزایش می دهد. توان 250 وات برای همزن بسیار مناسب بوده و با افزایش قدرت و کارایی دستگاه باعث افزایش طول عمر و دوام عالی در همزن می شود. با توجه به توان 250 وات موتور کنوود 6 سطح متغیر از سرعت را در این همزن به کار برده است. شما می توانید با در نظر گرفتن سختی مواد و نیاز خود همزن را روی سرعت مورد نظرتان قرار دهید.

قابلیت TURBO در این همزن کاسه ای

همزن کنوود 430 با این سطوح از سرعت قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر این قابلیت  Turbo نیز در کنار سرعت دستگاه قرار دارد. این قابلیت سرعت دور میله های همزن را چند برابر افزایش می دهد و سرعتی فوق العاده زیاد به دستگاه می بخشد. استفاده از توربو باعث ایجاد سر و صدا شده و توصیه می شود این قابلیت را در مواقعی که عجله دارید و یا موادی که قصد همزدنشان را دارید به سختی به نتیجه ی مطلوب می رسند استفاده کنید.

خصوصیات ظاهری دستگاه

میله های قدرتمند در این همزن امکان هم زدن انواع مواد از جمله : هم زدن مایه ی کیک، مایه ی شیرینی، تخم مرغ، کره و خامه، تهیه ی سس و هر ماده ای که نیاز به هم زدن دارد را فراهم می کند. با وجود سرعت های متغیری که این همزن ارائه می کند در سریع ترین زمان نتیجه ی مطلوبتان را دریافت خواهید نمود. همچنین میله های اضافی همراه خمیرزن برای هم زدن موادی سخت تر همانند خمیر پیتزا و خمیر نان گزینه ای عالی می باشد.

پخت کیک و شیرینی همواره یکی از سرگرمی های خانم های خانه دار و حتی آشپزهای حرفه ای بوده است و اکنون استفاده از دستگاه های همزن برقی، این کار را لذت بخش تر ساخته اند. کنوود 430 دستگاهی فوق العاده کارامد و مقرون به صرفه  که جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات و امکانات فنی همزن کنوود

این دستگاه با قدرت 250 وات و 6 حالت سرعت متغیر، این امکان را به شما می دهد تا سرعت را برای مواد غذایی مختلف تنظیم کنید. کاسه چرخشی و پایه پلاستیکی یکپارچه به همراه دسته نگهدارنده از امکانات طراحی در این دستگاه هستند. با خرید همزن برقی کاسه دار کنوود  HM430 پخت و پز را در آشپزخانه تان گسترش دهید و خمیر انواع کیک و بیسکویت ها را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. ساختار همزن برقی کاسه دار کنوود  HM430 کوچک است و فضای زیادی اشغال نمی کند به همین دلیل در هر جایی از آشپزخانه قابل جایگذاری است. این دستگاه که با یک کابل قوی به برق وصل می شود قدرت موتور 250 واتی در پایه را تامین می کند.

طراحی بی نظیر کنوود در این محصول

در طراحی همزن 430 کنوود به غیر از سفید، رنگ دیگری وجود ندارد و همین ها باعث شده زیبایی این دستگاه برقی را فراهم بیاورد. تمام بدنه این محصول نامبرده مانند دسته، پایه و کاسه از پلاستیک بسیار با کیفیت تولید شده اند و جالب تر از همه، اینکه کاسه این همزن، قابلیت چرخش روی پایه را دارد و به این صورت نیازی نیست به صورت دستی کل دستگاه را بچرخانید تا همه ی مواد ترکیب شوند. جهت استفاده راحت و تسلط بیشتر کاربر بر روی همزن HM430  دسته نگهدارنده، با ساختار ارگونومیک برای آن طراحی شده که دکمه های تنظیم سرعت و توربو نیز بر روی این دسته به راحتی قابل دسترسی می باشند. 

عملکرد و کاربرد

همزن برقی کاسه دار HM430  به وسیله دو میله استیل ضد زنگ، که هر کدام دارای 4 پره هستند، اقدام به هم زدن مواد می کند. نکته قابل توجه در رابطه با این اجزا، این است که به راحتی قابلیت شستشو و تمیز کردن را دارند حتی شما می توانید از ماشین ظرفشویی نیز برای این کار بهره ببرید. همزن برقی کاسه دار کنوود HM430 ساختاری متفاوت از سایر دستگاه ها است. این دستگاه طراحی شده تا کار آشپزی را راحت و اسان گرداند. شما می توانید از آن به صورت جداگانه و یا متصل به پایه استفاده کنید که این کمک می کند تا با توجه به نیازهای آشپزی تان بتوانید از ظروف و کاسه های مختلف استفاده کنید.

کار با همزن کنوود آسان است

آشپزی با روش های قدیمی و تکراری بسیار کسالت بار است. علاوه بر اینکه سخت و وقت گیر است، همچنین با استفاده از این روش ها ممکن است تهیه ی مواد غذایی اولیه با مرغوبیت کافی صورت نگیرد. یک وسیله ی فوق العاده برای آسانتر کردن مراحل آشپزی و یا شیرینی پزی را در این جا معرفی می کنیم. این وسیله همان همزن کاسه ای کنوود است. همزن کاسه دار Kenwood hm430 دارای یک موتور پر توان است که با تغذیه از برق شهری با ولتاژ استاندارد می توان قدرتی فوق العاده برابر با 250 وات را تولید نماید. این توان و قدرت تولید شده را می توانید با استفاده از دکمه هایی که بر روی بدنه دیده می شود در 6 سطح تنظیم نمایید که این تنظیمات بر اساس میزان مواد غذایی و یا نوع مواد ممکن است متفاوت باشند.

جنس بدنه همزن کنوود

همزن کاسه دار کنوود ساده طراحی شده اما سریع، دقیق و هوشمند. از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده که با وجود شستشوی روزانه، حتی در ماشین ظرفشویی باز هم یک همزن نو در اختیار دارید. کاسه پلاستیکی همزن کنوود قابلیت چرخش را دارا می باشد و به راحتی از پایه جدا می‌شود. این همزن یک دغدغه اصلی را برای صاحبانش حل می‌کند و آن این است که در همه جای آشپزخانه که قلب خانه به حساب می‌آید جا می شود و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد. دستگاه همزن کاسه دار کنوود چیز مناسبی برای شیرینی پزهای آماتور و حرفه ای های امروزی است. قدرت بالای موتور دستگاه با توان مصرفی مناسب شش حالت سرعت بخشی که همزن دارد این امکان را به شما می دهد که سریعتر منوی خود را آماده و نوش جان کنید.

بهره گیری از سرعت بالا در این محصول

همزن کاسه دار کنوود سفید و زیبا و خلاقانه مهمان خانه شماست. یکی از قابلیت های فوق العاده که در این همزن کاسه دار کنوود اچ ام 430 که در ان قرار داده شده است، قابلیت توربو است که در این حالت موتور دستگاه می تواند با بهره گیری از  سرعت  عالی خود مواد را در کمترین زمان ممکن هم زده و مخلوط نماید که در این حالت ها پره ها نیز با سرعت بالایی چرخیده می شوند.

ساختار همزن کاسه ای کنوود

در مورد ساختار این همزن کنوود HM430 باید گفت که دارای بدنه ای ساخته شده از پلاستیک فشرده می باشد از این رو مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و خراش به خود گرفته است که بدون شک می تواند محافظ خوبی برای قطعات درونی و موتور باشد. پره های دو قلو در این همزن کاسه دار کنوود hm430 نیز دارای جنس فولاد شد زنگ هستند. این پره ها با حرکت چرخشی خود باعث همزدن مواد خواهند شد.

همزن برقی کنوود HM۴۳۰ دارای موتور با توان مصرفی 300 تا 400 وات می باشد. این حجم از قدرت، کارایی محصول را بالا برده و در عین حال مشکل بهینه انرژی را حل می کند. اینکه جنس بدنه اصلی همزن کنوود HM430 از پلاستیک می باشد بسیار عالی است زیرا در مقابل این جنس کیفیت ان بالا است و سال های سال بدون هیچ نگرانی برای شما کار می کند.

دیگر امکانات همزن کاسه ای

همزن کنوود مدل HM430   همراه خود دو میله مخصوص همزدن و دو میله مخصوص خمیر زن دارد جنس این میله ها از استیل ضد زنگ است که این جنس دوام آنها را در برابر هوا مواد مختلفی که به آنها برخورد میکند بالا می برد.  همچنین ضخامت آنها به اندازه ای است که در اثر استفاده زیاد و مداوم  با مواد خمیری سفت تغییر شکل نمی دهند. این میله ها با کمک یک کلید ایمنی که برای این همزن طراحی شده به بدنه اصلی همزن محکم وصل می شوند و تا فشردن دکمه ایمنی خود به خود جدا نمی شوند و بعد از اتمام کار با فشاردادن همان کلید به راحتی جدا می شوند.

همزن کاسه ای وسیله ای پرکاربرد

 این میله ها و کاسه همزن قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را هم دارند. پس با خیال راحت این ها را بشویید و نگران چیزی نباشید. این همزن دارای سیم برق به طول 1.7 متر است. وزنش ۲ کیلو گرم و ابعادی اندازه است بنابراین در آشپزخانه های کوچک هم بدون اشغال کردن فضای زیاد میتواند ظاهری زیبا به محیط اطراف خودش بدهد زیرا از طراحی و ظاهری زیبا نیز برخوردار است. از این همزن میتوان به دو شیوه استفاده کرد هم میتوان آن را به پایه مخصوص و کاسه خودش وصل کرد هم میتوان از آن به صورت جداگانه و دستی برای همزدن انواع مواد خمیری یا مایع استفاده کرد. در نهایت می توان گفت انگلستان با طراحی موتور این وسیله و چین با مونتاژ این همزن برقی نیاز اکثر خانم های خانه دار را برطرف کرده اند.

اطلاع و اگاهی از قیمت

برای اگاهی از قیمت همزن کاسه ای کنوود و خرید ان به سایت ما در تاپ فروش مراجعه نمایید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
همزن  کاسه ای کنوود مدل 430

https://topfroosh.com/shop/همزن-کاسه-ای-کنوود-مدل-430/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.