همزن برقی فیلیپس مدل HR3745

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

همزن برقی فیلیپس مدل HR3745

۳,۴۹۷ بازديد

همزن برقی فیلیپس مدل HR3745 https://topfroosh.com/shop/همزن-برقی-فیلیپس-مدل-hr3745/ https://topfroosh.com/shop/همزن-برقی-فیلیپس-مدل-hr3745/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 12 Mar 2021 14:24:55 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1205

  • عملکرد توربو: دارد
  • تعداد پره‌های همزن: 2
  • تنظیمات سرعت: دارد
  • کاسه: بله خمیرزن: دارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
همزن برقی فیلیپس مدل HR3745

 

همزن برقی فیلیپس مدل HR3745

فیلیپس این روزها در حال تولید لوازم خانگی مانند همزن ‌برقی، آبمیوه ‌گیری‌ و غیره است. همزن جدید از این برند دارای کاسه‌ HR3745 که یک کالای ایده‌آل و با کیفیت  و خوب برای کسانی است که در آشپزی به ابزاری حرفه‌ای و کارآمد نیاز دارند. همزن کاسه دار این محصول 450 وات بوده و در این مدل محصولی با کیفیت را تولید کرده است. همزن کاسه دار فیلیپس مدل HR3745  با توجه به شکل خاصش می تواند به بهترین شکل کار همزدن را انجام دهد. موتور قدرتمند این دستگاه باعث چرخش زیاد کاسه و همزدن بیشتر می شود. هر اندازه که قدرت موتور بالاتر باشد کار همزدن را به بهترین شکل برای شما انجام می دهد.

طراحی بی نظیر همزن برقی فیلیپس

طراحی همزن کاسه دار فیلیپس مدل  HR3745 به صورتی است که می تواند در حد انتظار شما کاراییش را نشان دهد. می شود گفت این کاسه 3 لیتری اتوماتیک برای مخلوط کردن کامل است. پایه ی ساکشن، برای مخلوط پایدار است. پس پایه ی ساکشن پا و ماساژ پایه؛ مخلوط کاسه خود را پایدار نگه می دارد و به سطح زمین متصل میکند. زیبایی و ظرافت کالا تاثیر بسزایی در انتخاب محصول دارد و به زبان ساده تر میتوان گفت چیزی که مشتری را جذب میکند طرح آن است. اگر شما میخواهید محصولی با کیفیت، زیبا، مستحکم و بادوام داشته باشید از محصولات فیلیپس استفاده کنید. همزن کاسه دار 450 وات فیلیپس مدل  HR3745 دارای طول کابل 120 سانتی متر و وزن 2.05 کیلوگرم است.

 برخی از مشخصات فنی محصول

همزن‌‌های برقی کاسه‌دار اغلب دارای قیمت زیادی هستند حجم کاسه ها در همزن هایی که کاسه دارند متفاوت است و یکی نیستند. ظرفیت کاسه این همزن‌ها را با واحد لیتر اندازه می‌گیرند و ضروری است که شما در هنگام خرید حتما همزنی دارای ظرف متناسب با ظرفیت مورد نیازتان خریداری کنید. همزن کاسه دار دار HR3745/10  فیلیپس از همزن های حرفه‌ای این شرکت است. یک موتور 450 وات با سری‌های استیل ضد زنگ داشته و همچنین 5 حالت تنظیم سرعت دارد. این مدل مجهز به کاسه 3 لیتری با قابلیت چرخش خودکار بوده است. همزن HR3745  فیلیپس همزن مخروطی شکل، عملکرد توربو و کلید روشن و خاموش هم دارد که باعث شده میان کاربران محبوبیت لازم را به دست آورد.

عملکرد خاص این همزن

همزن مخروطی شکل این مدل کمک می‌کند تا ماده غذایی مدنظر به خوبی نرم و خمیری شود. علاوه بر این دکمه توربوی آن این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز دستگاه به قدرت بهتری کار کند و چون موتور قدرتمندی دارد از پس مخلوط کردن هر نوع مواد غذایی سختی بر می اید. پایه‌های مکنده این مدل هم باعث می‌شود تا دستگاه بدون حرکت اضافه عملیات هم زدن را با بهترین کیفیت و خیلی خوب انجام دهد. همزن فیلیپس 3745  از برترین و کاربردی ترین مدل در بین رقیب ها در بازار است.

کار با همزن فیلیپس

مخلوط کردن مواد به روش های قدیمی مانند همزن دستی کاری سخت بوده و بیشتر موجب خستگی دست در طولانی مدت می شود.این مشکل تا حدی توسط همزن های برقی دستی حل شده اما عیب بزرگ این مدل ها وقت گیر و دست و پا گیر بودن آن ها بود. به طوری که کاربر مجبور بود تمام مدت زمان عملیات تا پایان کار دستگاه را در دست بگیرد. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی همزن ها به صورت کاسه دار طراحی شدند.

در واقع همزن های کاسه دار به کاربران این اجازه را می دادند تا مواد را در کاسه ریخته و تا اتمام کار به دیگر کارهای خود برسند. به بیانی دیگر همزن به صورت مستقل به کار خود ادامه می داد. شرکت فیلیپس یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده همزن کاسه دار است. این دستگاه، با قدرت 450 وات تولید شد که در گروه همزن های با قدرت در بازار رقابت ها قرار دارد.

امکانات و گنجایش همزن فیلیپس

با وجود 5 سطح سرعت و دکمه توربو براحتی تمامی مواد از هر نوع و مدلی به خمیر تبدیل می شود. از طرفی کاسه بزرگ با گنجایش 3 لیتر به شما این امکان را می دهد تا حجم زیادی از مواد را در خود جای دهد. دو سری میله نیز همراه با این همزن قرار گرفته که شامل پره همزن و سری خمیر زن می شود. سری ها از طریق دکمه به اسانی جدا شده و قابل تعویض می باشند. به طور کلی نوع عملکرد دستگاه بسیار اسان بوده و هر کاربر امکان استفاده از آن را خواهد داشت.بخشی از طراحی این همزن دستی  مربوط به قرارگیری آسانش در دست است. می توانید این دستگاه را بسیار ساده در دست گرفته و مواد را هم بزنید. رنگ این دستگاه سفید و قسمت های جلویی بنفش بسیار زیبا است.

جنس بدنه ی این دستگاه همانند بسیاری از لوازم خانگی تولید شده توسط فیلیپس از پلاستیک ABS محکم است. سری این محصول به صورت دو قلو است که شما قادر خواهید بود به طور همزمان دو همزن میله ای و یا دو چنگک خمیر ساز را روی بدنه محکم نمایید. سطح های صاف این دستگاه امکان تمیزکاری آسان دستگاه را فراهم می کند.

ظاهر زیبای همزن فیلیپس

این فیلیپس مدل HR3745 دارای ظاهری زیبا با طراحی جمع و جور بوده که از ترکیب دو رنگ سفید و بنفش تشکیل شده که جلوه ای زیبا به دستگاه می بخشد که برای هم زدن مواد غذایی و خمیر ورز دادن بسیار توانا عمل میکند. جنس بدنه این همزن کاسه دار از پلاستیک ABS است و در سبکی دستگاه نقش زیادی دارد. همینطور جنس کاسه نیز مانند بدنه از پلاستیک است ولی پره های دوتایی همزن از استیل ضد زنگ می باشد.

ظرفیت کاسه این دستگاه 3 لیتر در هر بار استفاده است که برای تهیه خمیر انواع کیک متناسب می باشد. در این مدل از همزن HR3745 ویژگی منحصر به فرد همزن قابلیت استفاده به دو صورت هم کاسه دار و هم دستی را دارا بوده که برای استفاده دستی توسط دکمه پایه‌ی ثابت جدا و به‌ صورت دستی استفاده شود.

امکانات و مشخصات همزن برقی فیلیپس

حداکثر توان 450 وات و عملکرد توربو دارای 5 سرعت است. دارای 2 پره ی همزن و همینطور دارای یک جفت سری همزن می باشد. دارای یک جفت سری خمیر زن که کم صدا و مقرون به صرفه است. خمیر زن فلزی ضد زن بوده و امکان ذخیره حداکثر توان 450 وات است. همزن با کاسه گردان فیلیپس مدلHR ۳۷۴۵ با توان ۴۰۰ وات از پر کاربردترین محصولات برای میکس کردن مواد غذایی مختلف می باشد.

کاربردهای همزن برقی

 همزن کاسه دار یکی از وسایل مورد نیاز برای افرادی که پخت انواع کیک ،شیرینی ، چیزکیک و غیره را انجام می دهند. با کمک این همزن دیگر نیازی به همزن های دستی ندارید. همچنین می توان از کاسه گردان جدا کرد و به صورت دستی در هر نوع ظرفی که تمایل دارید استفاده کرد.

 سرعت متفاوتی دارد که برحسب نوع مواد غذایی نرم و سفت قدرت آن را می توان کم یا زیاد کنید. شما می توانید با استفاده از کلید تربو در هنگام کار با این دستگاه سرعت را در یک لحظه بالا و یا پایین ببرید. همزن  کاسه دار فیلیپس در این مدل با داشتن بدنه و کاسه ای از جنس پلاستیک بادوام که علاوه بر زیبایی تمیزکردن آن را هم سهولت می بخشد. گنجایش کاسه میکسر ۳ لیتر است و حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.

قیمت ها

برای اطلاع یافتن از قیمت ها و خرید این همزن کاسه ای به سایت اینترنتی ما  مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
همزن برقی فیلیپس مدل HR3745

https://topfroosh.com/shop/همزن-برقی-فیلیپس-مدل-hr3745/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.