متصل کردن موبایل به کامپیوتر با Samsung FLOW

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

متصل کردن موبایل به کامپیوتر با Samsung FLOW

۳,۱۰۲ بازديد

متصل کردن موبایل به کامپیوتر با Samsung FLOW https://evarah.ir/2021/06/متصل-کردن-موبایل-به-کامپیوتر-با-samsung-flow/ ایواره Tue, 08 Jun 2021 13:43:04 0000 علمی و پزشکی https://evarah.ir/?p=6018

سامسونگ flow قابلیتی است که به کمک آن میتوانید گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و از طریق آن اقدام به اشتراک گذاری فایل، متن، تصویر کنید حتی می توانید صفحه موبایل را در کامپیوتر خود مشاهده کنید، برای بررسی بیشتر و آموزش نصب با ما همراه باشید.   امنیت flow به شما این …

منبع: خبرگذاری ایواره
متصل کردن موبایل به کامپیوتر با Samsung FLOW

سامسونگ flow قابلیتی است که به کمک آن میتوانید گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید و از طریق آن اقدام به اشتراک گذاری فایل، متن، تصویر کنید حتی می توانید صفحه موبایل را در کامپیوتر خود مشاهده کنید، برای بررسی بیشتر و آموزش نصب با ما همراه باشید.

 

امنیت

flow به شما این امکان را می دهد که با قرار دادن رمز بر روی برنامه از امنیت اتصال و فایل های خود اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری صفحه

شما میتوانید به کمک قابلیت ‘Smart View’ هر آن چه در گوشی نمایش داده می شود در کامپیوتر مشاهده کنید در حقیقت این امکان برای شما فراهم شده که به کمک موس خود بین صفحات و برنامه ها پیمایش کنید.

اشتراک گذاری محتوا

با سامسونگ فلو میتوانید هر آنچه در گوشی دارید به کامپیوتر خود ارسال کنید، انجام این عمل از طریق کامپیوتر نیز صادق است و شما میتوانید محتوای داخل کامپیوترتان را به راحتی به گوشی ارسال کنید.

یکپارچه بودن اعلان

شما می توانید اعلان های خود را از طریق تلفن هوشمند روی Tablet / PC بررسی کرده و مستقیماً به پیام ها پاسخ دهید. این قابلیت توسط اکثر پیام رسان ها پشتیبانی میشود.

 

 

آموزش نصب

ابتدا برنامه را در کامپیوتر و گوشی باز کنید در لیست باز شده گوشی خو را انتخاب کنید، (توجه داشته باشید شما به دو صورت بلوتوث و wifi میتوانید ارتباط برقرار کنید توصیه ما انتخاب وای فای است زیرا از طریق بلوتوث امکانات کمتری در اختیار شما است.) در ابن مرحله در دو دستگاهی که قصد اتصال دارید یه کد نمایش داده می شود اگر این کد یکسان است تایید را بزنید و به مرحله بعد بروید. اگر مراحل را درست رفته باشید با پیغام اتمام همگتم سازی مواجه می شوید

لینک دانلود:

منبع: خبرگذاری ایواره
متصل کردن موبایل به کامپیوتر با Samsung FLOW

8 تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن سرعت کامپیوتر/لپتاپ (2021)

وقتی کامپیوتر شما کند عمل می‌کند، بیشتر توصیه می‌شود که رم آن را ارتقاء دهید و یا حتی ویندوز را دوباره نصب کنید. اما اغلب اوقات انجام اینکار برای شما امکان پذیر نیست یا مایل به انجام اینکار نیستید. به هر حال اگر شما با افت سرعت کامپیوتر خود مواجه شده اید و به دنبال راهکارهایی برای افزایش آن هستید با ما همراه باشید تا در این مطلب جدیدترین و بهترین نرم افزارها را برای بالا بردن سرعت کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز به شما معرفی کنیم. خواهید دید که این کار یک کار جذاب و سرگرم کننده است!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.