آموزش‌های نظامی نیروهای روسیه در مناطق ساحلی سوریه

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

آموزش‌های نظامی نیروهای روسیه در مناطق ساحلی سوریه

۳,۳۷۷ بازديد

آموزش‌های نظامی نیروهای روسیه در مناطق ساحلی سوریه https://evarah.ir/2021/06/آموزش‌های-نظامی-نیروهای-روسیه-در-مناط/ ایواره Sat, 26 Jun 2021 12:19:09 0000 بین الملل https://evarah.ir/2021/06/آموزش‌های-نظامی-نیروهای-روسیه-در-مناط/

به گزارش خبرگزاری سانا ، در مناطق ساحلی سوریه صداهای بلندی شنیده می شود که به دلیل آموزش نیروهای روسی در آنجا است. به گزارش ایواره ، به نقل از خبرگزاری سوریه “سانا” ، سر و صداهای بلند شنیده شده در “ال لاذقیه” و “طرطوس” به دلیل آموزش شلیک موشک های نیروی دریایی روسیه به …

منبع: خبرگذاری ایواره
آموزش‌های نظامی نیروهای روسیه در مناطق ساحلی سوریه



به گزارش خبرگزاری سانا ، در مناطق ساحلی سوریه صداهای بلندی شنیده می شود که به دلیل آموزش نیروهای روسی در آنجا است.

به گزارش ایواره ، به نقل از خبرگزاری سوریه “سانا” ، سر و صداهای بلند شنیده شده در “ال لاذقیه” و “طرطوس” به دلیل آموزش شلیک موشک های نیروی دریایی روسیه به دریای مدیترانه بود.

صداهای بلند و بلندی صبح امروز (شنبه) در دو استان ساحلی ال لاذقیه و طرطوس شنیده شد.

پیش از این وزارت دفاع روسیه پرونده ویدئویی ورود دو جنگنده مدرن میگ -31k با قابلیت حمل موشک های مافوق صوت کینجال به پایگاه حمیمیم سوریه را برای اولین بار اعلام کرده بود.

وزارت همچنین این دو جنگنده را به عنوان بخشی از آموزش های دریایی در مدیترانه ، که از روز جمعه آغاز شد ، اعلام کرد.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و سایت ایواره هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

منبع: خبرگذاری ایواره
آموزش‌های نظامی نیروهای روسیه در مناطق ساحلی سوریه

ذات‌الریه (سینه پهلو) چیست

شُش یا همان ریه نیز مانند هر عضو دیگر بدن ممکن است عفونت کند که به این عفونت، ذات‌الریه یا سینه پهلو گفته می‌شود. عفونت ریه می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد، به‌حدی که بیمار را به بیمارستان بکشاند. در ریه، هوا در نهایت وارد جایی می‌شود که کیسه هوایی نام دارد. هنگام بروز ذات‌الریه برخی از این کیسه‌های هوایی با مایع چرکی پُر می‌شوند؛ بنابراین، نفس کشیدن برای بیمار سخت شده و اکسیژن کافی وارد خون نمی‌شود تا به همه‌ نقاط بدن برسد. هر شخصی ممکن است دچار عفونت ریه شود، اما کودکان زیر ۲ سال و افراد بالای ۶۵ سال بیشتر از دیگران در معرض خطر عفونت ریه هستند زیرا دستگاه ایمنی بدن آنها قدرت کمتری برای مبارزه با میکروب‌ها دارد.

عفونت ریه می‌تواند یک یا هر دو ریه را درگیر کند. نکته مهم اینجاست که برخی از مبتلایان به ذات‌الریه از بیماری خود مطلع نیستند. به اصطلاح این افراد دچار «ذات‌الریه متحرک» هستند و عامل عفونت را در محیط پراکنده می‌کنند. برخی عادات مانند استعمال دخانیات هم خطر بروز عفونت ریه را تشدید می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.