برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

۳,۰۴۷ بازديد

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین https://evarah.ir/2021/09/برنامه-هلال-احمر-برای-واردات-۶۰-میلیون/ Thu, 23 Sep 2021 12:16:39 0000 علمی و پزشکی https://evarah.ir/2021/09/برنامه-هلال-احمر-برای-واردات-۶۰-میلیون/

به گزارش شفاف ، دکتر. کریم همتی در جلسه شورای معاونین هلال احمر گفت: از 10 اکتبر سال جاری تا 10 آبان ماه هر هفته 15 میلیون دوز واکسن به کشور وارد می شود که در مجموع 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می شود. امید است با این تلاش ها و تزریق واکسن برای …

منبع: خبرگذاری ایواره
برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف ، دکتر. کریم همتی در جلسه شورای معاونین هلال احمر گفت: از 10 اکتبر سال جاری تا 10 آبان ماه هر هفته 15 میلیون دوز واکسن به کشور وارد می شود که در مجموع 60 میلیون دوز واکسن کرونا وارد می شود. امید است با این تلاش ها و تزریق واکسن برای همه مردم ، گامی مهم در جهت ایمن سازی کشور در برابر این بیماری برداشته شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل تسریع واردات واکسن ، کمک معاون اول رئیس جمهور است که با جلسات منظم و حضور همه طرف ها ، مجوزها را به سرعت صادر می کند. هلال احمر ، به لطف همکاری های داخلی و ارتباطات بین المللی ، تا کنون به وعده های خود عمل کرده و همچنان تلاش می کند تا واکسن ها را به موقع به موقع تحویل دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم زیاد واکسن های وارد شده به کشور ، لازم است همه ارگان ها و نهادهایی که دارای واحدی به نام بهداشت و درمان هستند در واکسیناسیون شرکت کنند و در این زمینه نیروهای مسلح و هلال احمر آنها آمادگی خود را اعلام کرده اند و می توانند بار وزارت بهداشت را برداشته و واکسیناسیون جهانی را تسریع کنند.

همتی با اشاره به مراسم اربعین در عتبات عالیات ادامه داد: خدمات نجف و کربلا مانند سالهای گذشته به زائران هلال احمر ارائه می شود. در این راستا تا حد امکان از ظرفیت بیمارستان تازه تاسیس نجف برای ارائه خدمات درمانی و درمانی به زائران استفاده خواهیم کرد.

بر اساس پایگاه داده جمعیت هلال احمر ، رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه در مورد مشکلات حوزه منابع مالی تصریح کرد: بخشی از مبلغ هزینه ثبت نام خودرو در دفتر متعلق به هلال احمر است زیرا از منابع بودجه این موسسه است ، طبق قانون ، حق ثبت در دفاتر را دارد. با توجه به اینکه مقامات ذیصلاح اعلام کرده اند که نیازی به ثبت مالکیت خودروها در دفتر نیست ، بنابراین بخشی از بودجه هلال احمر کاهش می یابد و در همین راستا از مجلس درخواست می کنیم تا مالی پایدار تعیین شود. منابع برای جمعیت هلال احمر با فوریت روبرو نشوید. از سوی دیگر ، به دلیل واکنش جدی هلال احمر به فوران ویروس کرونا در کشور ، هزینه های زیادی در این زمینه هزینه شده است که نیاز هلال احمر به منابع مالی را افزایش می دهد.

منبع: خبرگذاری ایواره
برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.