مشکل سیدمحمد موسوی برای حضور در والیبال ایتالیا حل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

مشکل سیدمحمد موسوی برای حضور در والیبال ایتالیا حل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳,۲۸۴ بازديد

مشکل سیدمحمد موسوی برای حضور در والیبال ایتالیا حل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://d77.ir/مشکل-سیدمحمد-موسوی-برای-حضور-در-والیبا/ Tue, 05 Oct 2021 17:58:44 0000 ورزش https://d77.ir/مشکل-سیدمحمد-موسوی-برای-حضور-در-والیبا/ مصطفی کرخانا ، نماینده فدراسیون والیبال در پرونده ITC سید محمد موسوی ، گفت: “به دنبال حمایت و همکاری فدراسیون ، مهندس سلیمانی ، تیم مسئول من بود. متوجه شدم ، اما همه ما برای کمک به این امر گام برداشته ایم. والیبال ملی تا مشکلی برای ستاره های والیبال کشورمان ایجاد نشود. وی ادامه …

مصطفی کرخانا ، نماینده فدراسیون والیبال در پرونده ITC سید محمد موسوی ، گفت: “به دنبال حمایت و همکاری فدراسیون ، مهندس سلیمانی ، تیم مسئول من بود. متوجه شدم ، اما همه ما برای کمک به این امر گام برداشته ایم. والیبال ملی تا مشکلی برای ستاره های والیبال کشورمان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: سراجی موافقت کرد با موسوی به عنوان مدیرعامل باشگاه برود و معتقد بود از آنجا که موسوی می خواهد برود ممکن است نتواند با تمام وجود به تیم خدمت کند. موسوی سه ماه در سایپا تمرین کرد و هفته ها بازی کرد و یک میلیون تومان دریافت کرد که البته او به باشگاه سایپا بازگشت. پس از بازگشت به ایران ، قرار است موساویر در برنامه تبلیغاتی شرکت سایپا شرکت کند. طبق صحبت من با وی ، وی مشکلی با این موضوع نداشت و از باشگاه سایپا برای حمایت و بهترین آرزوها تشکر می کند.

پیشکسوت والیبال کشورمان خاطرنشان کرده است: بازیکنان یک سرمایه ملی هستند و اگر همه ما چنین نگرشی داشته باشیم ، شرایط مناسب خواهد بود. با توجه به اینکه ITC موسوی باید صادر می شد ، من به عنوان نماینده فدراسیون والیبال با سلیمانی ، مهندس ارشد اجرایی مجتمع سایپا صحبت کردم. وی با احترام به تلاش ستارگان والیبال کشور ضمن موافقت با درخواست موسوی ، گفت که تمام تلاش خود را می کند تا به تلاش های این بازیکن در ایجاد افتخار برای والیبال کشور کمک کند. بدین ترتیب مشکل حضور سید محمد موسوی در لیگ ایتالیا حل شد.

کارخانه افزود: من شخصاً از همکاری و حمایت تیم مدیریت سایپا به ویژه مهندس سلیمانی تشکر و قدردانی می کنم.

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

برای اینکه بتوانید طی مدت اقامتتان در ایتالیا برنامه ریزی مناسبی برای سفرتان داشته باشید ما یک لیست ۲۰ تایی از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا آماده کرده ایم که مطمئنا ایده های خوبی برای تعیین مقصد سفرتان به شما می دهد.

خیلی خب! فکر می کنید بهترین نقطه کشور ایتالیا کجاست؟ رم؟ ساحل آمالفی؟ جزیره کاپری؟ جزیره سیسیل؟ یا یک جای دیگر به غیر از اینها؟

۲۰ مورد از بهترین جاذبه های دیدنی ایتالیا:

۱-رم (Rome) : پایتخت

کارمان را با رم، پایتخت کشور ایتالیا شروع می کنیم. با اینکه رم یا همان Eternal City هر سال میلیون ها توریست را به خودش جذب می کند اما بر خلاف تصورتان این شهر، توریستی ترین شهر ایتالیا نیست. در واقع شهرهای فلورانس و ونیز نسبت به رم هر دو توریست ها و گردشگرهای بیشتری دارند.

رم نه تنها شهری زیبا و دیدنیست بلکه مزیت خوبش این است که با پیاده روی کردن می توانید از جاذبه های آن دیدن کنید. رم پر از بناهای باستانی و تاریخی، میادین و موزه های زیبا برای بازدید است. مکان هایی که حتما باید آنها را ببینید عبارتند از:

  • آمفی تئاتر کلوسئوم (The Coliseum)
  • فروم رم (The Roman forum)
  • پانتئون (The Pantheon)
  • چشمه تروی (Trevi Fountain)
  • میدان ناوونا (Piazza Navona)

اگر به رم رفتید به شهر واتیکان هم سری بزنید و جاذبه های زیر را از دست ندهید:

  • میدان سنت پیتر (Saint Peter’s Square)
  • بزرگترین کلیسای جهان، کلیسای سنت پیتر (Saint Peter’s Basilica)
  • کلیسای سیستین و اثر معماری معروف میکل آنژ با عنوان داوری نهایی (The Last Judgement)
  • همه موزه های موجود در واتیکان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.