۳ هزار کادر درمان فرانسه به‌دلیل امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

۳ هزار کادر درمان فرانسه به‌دلیل امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند

۳,۳۶۲ بازديد

۳ هزار کادر درمان فرانسه به‌دلیل امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند https://evarah.ir/2021/09/۳-هزار-کادر-درمان-فرانسه-به‌دلیل-امتن/ Thu, 16 Sep 2021 12:06:48 0000 اجتماعی https://evarah.ir/2021/09/۳-هزار-کادر-درمان-فرانسه-به‌دلیل-امتن/

وزیر بهداشت فرانسه ، اولیویه واران ، اعلام کرد که حدود 3000 کادر پزشکی فرانسوی به دلیل خودداری از دریافت واکسن کووید -19 زودتر از موعد مقرر از سوی دولت تعلیق شده اند. به گزارش ایواره ، وی به رادیو آرتیال گفت: حدود 3000 تعلیق برای کارکنان مراکز بهداشتی که هنوز واکسینه نشده اند وضع …

منبع: خبرگذاری ایواره
۳ هزار کادر درمان فرانسه به‌دلیل امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند

وزیر بهداشت فرانسه ، اولیویه واران ، اعلام کرد که حدود 3000 کادر پزشکی فرانسوی به دلیل خودداری از دریافت واکسن کووید -19 زودتر از موعد مقرر از سوی دولت تعلیق شده اند.

به گزارش ایواره ، وی به رادیو آرتیال گفت: حدود 3000 تعلیق برای کارکنان مراکز بهداشتی که هنوز واکسینه نشده اند وضع شده است.

وی گفت: “تداوم مراقبت ، ایمنی مراقبت و کیفیت مراقبت در همه بیمارستان ها و مراکز اجتماعی و دارویی (با تعلیق کارکنان درمان واکسینه نشده) تضمین شده است.”

وی افزود که بخش پزشکی 2.7 میلیون سرباز دارد و تعداد زیادی از 3000 جسد معلق به طور موقت تعلیق شده اند. تعلیق عمدتا بر کارکنان بخشهای پشتیبانی تأثیر می گذارد و در میان آنها فقط تعداد کمی از پزشکان وجود دارد.

واران همچنین گفت که در حال حاضر ده ها مورد استعفا در کشور ثبت شده است ، اما بسیاری از آنها تصمیم گرفتند که بعد از مهلت دولت واکسینه شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگذاری ایواره
۳ هزار کادر درمان فرانسه به‌دلیل امتناع از دریافت واکسن کرونا تعلیق شدند

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.