سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها

۳,۰۷۷ بازديد

سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها https://evarah.ir/2021/09/سود-۴۰۰-میلیاردی-استانبول-از-ایرانی‌ه/ Fri, 17 Sep 2021 11:51:51 0000 حوادث https://evarah.ir/2021/09/سود-۴۰۰-میلیاردی-استانبول-از-ایرانی‌ه/

داستان با توییت یک خبرنگار موسیقی و اعلام رقم 120 میلیارد دلار هزینه و فروش 30،000 بلیط کنسرت های ترکیه در ماه سپتامبر آغاز نشد. داستان از آنجا شروع شد که برخی از افراد برای واکسیناسیون به کشورهای همسایه رفتند. آنها میلیون ها دلار برای رسیدن به آنجا و واکسیناسیون هزینه کردند. در همان زمان …

منبع: خبرگذاری ایواره
سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها


داستان با توییت یک خبرنگار موسیقی و اعلام رقم 120 میلیارد دلار هزینه و فروش 30،000 بلیط کنسرت های ترکیه در ماه سپتامبر آغاز نشد. داستان از آنجا شروع شد که برخی از افراد برای واکسیناسیون به کشورهای همسایه رفتند. آنها میلیون ها دلار برای رسیدن به آنجا و واکسیناسیون هزینه کردند. در همان زمان ، خبر پخش مجدد کنسرت ها در چندین کشور همسایه پخش شد. ترکیه همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری کنسرت بوده است. در حال حاضر ، در حالی که واکسیناسیون در کشور ما رو به افزایش است ، کنسرت های مختلفی در استانبول برگزار می شود.

منبع: خبرگذاری ایواره
سود ۴۰۰ میلیاردی استانبول از ایرانی‌ها

بهترین زمان سفر به استانبول

  • بهترین زمان سفر به استانبول فصل بهار است. چرا که از میزان بارش های فصلی کم شده و هوا طراوت خاصی را به خود می گیرد.
  • فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و داشتن فراغت بیشتر توسط مردم این شهر بسیار شلوغ می شود و همینطور شرایط جوی ترکیه هم به نسبت دیگر فصل های سال بسیار گرمتر می شود.
  • در فصل پاییز از قیمت تورهای مربوط به این شهر مبلغ زیادی کاسته می شود و همینطور شرایط جوی بسیارمناسبی هم نیز فراهم در شهر استانبول بنابراین بعد از فصل بهار پاییز بهترین زمان برای سفر به استانبول می باشد.
  • اگر که قصدتان از سفر به شهر استانبول گشت و گذار و تفریح در مناطق توریستی آن است سعی کنید برنامه سفرتان در فصل زمستان نباشد، اما این فصل برای خرید بسیار مناسب است.
منبع: چرب زبان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.