بهترین دکتر جراح چاقی اسلیو در تهران را چطور انتخاب کنیم؟

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

بهترین دکتر جراح چاقی اسلیو در تهران را چطور انتخاب کنیم؟

۳,۲۰۱ بازديد

بهترین دکتر جراح چاقی اسلیو در تهران را چطور انتخاب کنیم؟ https://titr-news.ir/2021/12/how-to-choose-the-best-sleeve-obesity-surgeon-in-tehran/ تیتر نیوز Wed, 01 Dec 2021 08:52:43 0000 اخبار کسب و کار عمومی https://titr-news.ir/?p=16540 لذا جراحان شیوه دیگری را به کار بردند که در آن انجام جراحی را به دو مرحله تقسیم نمودند. استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی در تغذیه بسیار برای معده جدید شما بسیار با اهمیت می باشد. بعد از انجام این جراحی سعی کنید که از خوردن نوشابه ها و محلول های الکلی و …

لذا جراحان شیوه دیگری را به کار بردند که در آن انجام جراحی را به دو مرحله تقسیم نمودند. استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی در تغذیه بسیار برای معده جدید شما بسیار با اهمیت می باشد. بعد از انجام این جراحی سعی کنید که از خوردن نوشابه ها و محلول های الکلی و همچنین تنقلات خودداری کنید. کار بی نظیر شما امید به زندگی دوباره و سالم تر رو توی وجود من زنده کرد. سلام تعریف آقای دکتر را خیلی شنیده ام و هم اینکه حتی آقای دکتر تلفنی هم جوابگو بیماراشون هستند.

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین جراح اسلیو خواهیم پرداخت.

نشانه های بهترین جراح اسلیو

دکتر خوب و با اخلاق به خاطر پول با جان و سلامتی بیمار خود بازی نمی کند وتنها در صورتی عمل جراحی لاغری را انجام می دهد که شخص کاندید مناسبی برای انجام عمل باشد. بهترین راهنما برای شما می تواند مشاهده عکس های قبل و بعد بیمارانی باشد که جراح مورد نظر عمل آن ها را انجام داده است.

عکس های قبل و بعد بیماران کیفیت عمل و کار جراح را به طور واضح و مشخصی نشان می دهد. شما می توانید در قسمت گالری سایت دکتر محمود حیدری و همچنین در صفحه اینستاگرام ایشان،تصاویر قبل و بعد عمل هایی که دکتر حیدری انجام داده اند را، مشاهده کنید.

احتمال بسیار زیادی دارد که از عهده عوارض عمل جراحی نتواند بر بیاید. تنها افرادی که بصورت فوق تخصصی در زمینه خاصی تحصیل کرده باشند همواره از اطلاعات روز آن رشته بهره مند می‌باشند. باید دانست علم پزشکی در این روزگار به سرعت در حال تغییر است. پس همانطور که می‌بینید بای‌پس معده موارد و بیماران مخصوص خود را دارد .

این لوله به کمک یک بالون مخصوص یا یک کلاه، در داخل معده شما نگه داشته می شود. شما یک سرم IV (داخل وریدی) را در دست یا بازوی خود دارید تا بتوانید مایعات و داروهای لازم را دریافت کنید. با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و درمانی خود در مورد آنچه در طول قرارگیری لوله اتفاق می افتد صحبت کنید.

ممکن است از شما خواسته شود که از مصرف آسپرین یا داروهای دیگری که خون را رقیق کرده و احتمال خونریزی را افزایش می دهد اجتناب کنید. در روزهای قبل از عمل، در مورد هر دارویی که مصرف می کنید، از جمله مکمل های گیاهی و داروهای بدون نسخه با پزشک معالج خود صحبت کنید. هنگامی که پگ را در معده خود دارید، حتما با پزشک خود جهت جلوگیری از بیرون آمدن لوله یا مسدود شدن آن در ارتباط باشید.

بهترین جراح لاغری با زندگی بیمارانش سر پول و هزینه بازی نمی کند. اگر شما واقعا کاندید مناسبی برای عمل جراحی یا فلان جراحی خاص نباشید او دست رد به سینه شما می زند. او نه تنها شما را عمل نمی کند بلکه دلسوزانه به شما توصیه می کند که هیچگاه چنین عملی انجام ندهید.

تغییرات معده پس از عمل جراحی

یعنی مقدار زیادی از حجم معده (حدود 70 درصد) را برداشته و ظرفیت آن را به شدت کاهش میدهیم. برخلاف بای پس معده که، هیچ بخشی از معده از شکم خارج نمیشود، ما در عمل اسلیو، آن 70 درصد برداشته شده را از شکم خارج میکنیم. بیمار بعد از این عمل، تنها میتواند مقدار کمی غذا بخورد و بعد از آن، زود سیر شده و دیگر غذا نمیخورد در نتیجه خیلی زود وزن کمک میکند. این احتمال وجود دارد که پس از جراحی کاهش وزن، وزن کافی از دست ندهید یا دوباره وزن اضافه کنید.

بعد از کاهش وزن افراد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و در روابط و حضور در جمع های مختلف موفق تر عمل می کنند. رضایت ظاهری همچنین باعث پیشرفت های زیاد کاری، عاطفی و تحصیلی می شود. در زمان چاقی نیز می توان زندگی سالمی داشت اما ممکن است چالش ها و مشکلاتی برای زندگی روزمره فرد به وجود آید که از عوارض چاقی است و باعث می شود چاقی یک عارضه شناخته شود.

از جمله این مشکلات می توان مشکل پیدا کردن لباس با سایز مناسب را اشاره کرد. یکی از پرسش های مهم در مورد چاقی که موجب اختلاف نظر محققان و کارشناسان شده است این پرسش است که چاقی یک عارضه است یا بیماری، برای پاسخگویی به این پرسش نیاز است که وضعیت بدن در زمان چاقی از جهات مختلف بررسی شود. این نوع عمل جراحی برای چاقی نتایج دائمی و اثرات مثبتی را به همراه دارد.

عمل جراحی بای‌پس که در بالا نشان داده شده است،بایپس کلاسیک معده می‌ باشد. بهترین راه این است که نمونه پروژه های دکتر مورد نظرتان را مشاهده کنید و قبل از عمل و بعد از عمل بیمارهای ایشان را مقایسه کنید. کاهش وزن هیچ گاه آنچنان نمی شود که بیمار دچار کاهش وزن بیش از حد شود. قسمت بالایی معده که به آن فوندوس گفته می‌شود یک محل مهم برای ترشح هورمونی در بدن است که موجب چاقی در افراد می شود.

شرط اصلی مرخص شدن از بیمارستان پس از جراحی لاغری

در صورتی که مایع از معده خارج نشود و در سلامت کامل باشد بیمار برای سپری کردن دوران نقاهت مرخص می شود. همچنین نقاهت بعد از این سبک جراحی ها نیز بسیار طولانی بود و مشکل مهم بعدی باقی ماندن رد بخیه ها در بدن بیمار بود. این سبک جراحی امروزه منسوخ شده و تنها در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

کدام جراحی لاغری مناسب است

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک دکتر مهدی سلیمی تماس بگیرید و پس از ویزیت اولیه مشخص شود که کدام نوع عمل جراحی چاقی برای شما مناسب تر است. شما می توانید بر اساس رزومه و سابقه هر پزشک، خودتان متوجه شوید که بهترین جراح چاقی در ایران چه کسی است و ما قضاوت را به شما واگذار میکنیم.

اخیرا تحقیقاتی در بیمارستان و دانشگاه کلورادو آمریکاانجام گردیده که نشان می دهد جراحی چاقی در نوجوانان این سن باعث بهبود کیفیت زندگی و شرایط روحی انها می شود. حال اگر این مزیت اساسی را در مورد جراحی چاقی در نظر نگیریم این عمل موفق می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد و از بیماری هایی همچون فشار خون ، بیماری قلبی، دیابت و در برخی موارد سکته قلبی تا حدی جلوگیری نماید. چون به کم شدن حجم کبد و دسترسی راحت تر به معده کمک می کند و خطراتی را که ممکن است در حین عمل به وجود بیاید را کاهش می دهد.

پروتئین کمک می کند تا از سوختن عضلات پیشگیری شود و بافت ماهیچه ها حفظ گردد. این مورد به بدن کمک می کند که عضله بسازد و به همین دلیل چربی سوزی بیشتری رخ می دهد. پروتئین همچنین باعث می شود که بدن قوی بماند و سرعت ترمیم و دوران نقاهت کوتاه تر شود. لازم است بیمار بداند که بعد از انجام هر نوع عمل جراحی، احتمالا دچار درد خواهد شد.

اما به هر حال درصدی این احتما وجود دارد که بیمار دچار عوارض شود. اگر دکتر مورد نظر شما سایت و یا پیجی دارد از ایشان بخواهید آدرس آن را به شما بدهد. سپس میتوانید نمونه کارهای پزشک مورد نظرتان را بررسی کنید و تصمیم بهتری بگیرید.

بیمار معمولا روز عمل جراحی بستری شده و حدود یک ساعت عمل جراحی به طول می‌انجامد. همانطور که اشاره شد افرادی که عدد BMI آنها بالای ۴۰ است به عنوان چاقی مرضی قلمداد می شوند. اما باید بدانیم که وقتی فرد زیاد چاق می شود دیگر رژیم و رزش به تنهایی موثر واقع نمی‌ شود.

منبع :دوزین کالا مرجع فروش تلویزیون

راه های طبیعی چاقی صورت

چندین روش طبیعی و خانگی برای چاقی صورت وجود دارد. برخی از این روشها نیازمند فعالیت فیزیکی یا کاربردهای موضعی و برخی دیگر بر پایه ی مصرف خوراکی هستند. پیشنهاد می کنیم هر کدام از 6 روش گفته شده در زیر را می توانید تست کنید. همه آنها از نظر علمی ثابت شده اند و اگر می توانید همه آنها را برای چاقی سریعتر صورتتان اجرا کنید.

1-ورزش صورت

ورزش صورت که به آن یوگای صورت هم میگویند، برای داشتن ظاهری جوان موثر میباشد. مطالعه ای در سال 2018 انجام شد که نشان داد افرادی که به مدت 8 هفته روزانه 30 دقیقه ورزش صورت داشتند، صورتی جوانتر و محکم تر با حالت بهتری داشتند. به این منظور کافیست تا شیوه های اصولی یوگای صورت را آموزش دهید. انجام اشتباه این ورزش ها نتیجه عکس خواهد داشت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.