امکانات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR (بخش سوم)

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

امکانات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR (بخش سوم)

۳,۵۶۶ بازديد


برنامه‌ی شستشوی ظروف شیشه‌ای با آب 40 درجه سانتی‌گراد

با استفاده از این برنامه می‌توان ظروف شیشه‌ای و کریستال را به خوبی تمیز کرده و در عین حال پس از شستشو نیز آن‌ها را به صورتی خشک و براق از دستگاه بیرون آورد. این برنامه شستشو با این که در دمایی پایین کار می‌کند، ولی به دلیل دمای آخرین آب‌کشی و همچنین بیشتر کردن زمان خشک کردن ظروف، آن‌ها را شفاف و تمیز تحویل می‌دهد.

بی‌صدا و آرام

این محصول در رده ماشین‌های ظرفشویی Silence Plus بوش قرار می‌گیرد. در واقع موتور با عملکرد الکترونیکی این دستگاه به همراه المان‌های کاهش صدای متعددی که در آن کار شده، باعث می‌شود تا این محصول صدایی در حد تنها 48 دسی‌بل تولید ‌کند. همین موضوع موجب می‌شود تا صدای این محصول در زمان صرف غذا یا کار در آشپزخانه مزاحمت چندانی ایجاد نکند.

انتخاب زمان شستشو از قبل

با استفاده از گزینه مشخص کردن زمان شروع شستشوی این دستگاه می‌توان زمان شروع به کار آن را بر حسب نیاز تعیین کرد. در واقع این موضوع باعث می‌شود تا بتوان در هر زمان از روز و شب زمان شروع کار دستگاه را مشخص کرد.

نتیجه‌گیری

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E28IR، دستگاهی با ظرفیت کم و مناسب برای شستشوی ظروف 6 نفر می باشد. ظرفشویی رومیزی بوش مناسب برای خانه های کم جا بوده و روی کابینت قرار گرفته می شود. موتور این ظرفشویی از نوع BLDC می باشد که علاوه بر صدای بسیار کم حین کار، طول عمر طولانی نیز دارد . درون این ظرفشویی یک سبد از جنس استیل ضدزنگ برای قرارگیری بشقاب، لیوان و قاشق و چنگال تعبیه شده است. پنل این دستگاه از یک صفحه نمایشگر، ولوم چرخشی برای تنظیم برنامه شستشو و کلید های تنظیم عملکرد تشکیل شده است. برنامه های شستشوی این ظرفشویی شامل شستشوی سریع، شستشوی قوی، شستشوی خودکار، شستشوی اقتصادی، شستشوی ظریف و پیش شستشو می باشد. از پیش شستشو برای ظروف چرب استفاده می شود و قبل از فرآیند شستشو در فواصل زمانی مشخصی آب داغ بر روی ظروف ریخته می شود. ظرفشویی SKS62E28IR قابلیت شروع با تاخیر داشته که می توانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی می توانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سیستم تشخیص تعداد ظروف نیز متناسب با ظروف داخل دستگاه، آب استفاده می نماید و از اسراف جلوگیری می کند. این ظرفشویی دارای سیستم Aqua stop بوده که از نشت آب جلوگیری می نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.