مشخصات ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS50E92GC (بخش اول)

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

مشخصات ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS50E92GC (بخش اول)

۳,۵۹۴ بازديد


ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC از محصولات شرکت محبوب بوش محسوب می شود. ظرفشویی 50E92GC دارای 5 برنامه شستشوی متفاوت و تابع شستشوی نیم بار است. همچنین با رده انرژی +A جزء سری 4 ظرفشویی های 12 نفره بوش محسوب می شود که توسط آن می توان حجم زیادی از ظروف را به آسانی شستشو نمود. بوش SMS50E92 دارای موتور پرقدرت Eco Silence Drive است که علاوه بر مصرف کم انرژی، از حداقل تولید صدا برخوردار است. فناوری پیشرفته تشخیص میزان کثیفی، شستشوی ظروف را به اوج می رساند. در ادامه به بررسی شاخصه های اصلی و بی نظیر ظرفشویی 50E92GC بوش می پردازیم.


شستشو با تاخیر

با قابلیت شروع با تاخیر می توانید برنامه شستشو مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی انتخابی از 1 تا 24 ساعت، شستشو را آغاز نمایید. این ویژگی به شما امکان روشن نمودن ظرفشویی را حتی در زمان هایی که منزل نیستید، می دهد.

فناوری
Load Sensor برای تشخیص میزان مصرف آب

فناوری “Load Sensor”، وزن ظروف داخل ماشین ظرفشویی را توسط یک سنسور سرعت چرخشی تشخیص می دهد و سطح آب مورد نیاز برای شستشو را شناسایی می کند. برای ظروف بیشتر، آب بیشتر و برای ظروف کمتر، آب کمتر برای خیساندن ظروف مورد نیاز است. این سنسور زمانی بیشتر ارزش پیدا می کند که شما دارای ظروف کمتری هستید که ظرفشویی را پر نمی کند. در این حالت با تشخیص سنسور آب کمتری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث کاهش مصرف آب و انرژی می شود.

برنامه شستشوی
Half Load

گاهی اوقات برایتان اتفاق می افتد که نیازمند شستشوی ظروف با تعداد کم و در زمان کوتاه هستید. مثلا هنگام مراسم تولد که نمی توانید منتظر بمانید تا ظرفشویی پر شود. در این حالت با وجود یک دکمه به نام Half Load روی ظرفشویی، ظروف خود را به هر تعدادی در کمترین زمان ممکن شستشو دهید.

فناوری
Aqua Sensor

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC دارای فناوری Aqua Sensor است. این سنسور با کمک پرتوهای نور، درجه کثیفی ظروف را شناسایی می کند. بسته به ذرات باقی مانده مواد، چربی یا بقایای مواد شوینده در شستشو، فرایند شستشو ادامه می یابد تا ظروف به درجه تمیزی 100 درصد برسند.

موتور
اکوسایلنس درایو تی ام

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC دارای موتور قدرتمند اکوسایلنس درایو است. شاخصه های اصلی این موتور بهینه شده، مصرف کم انرژی، صدای کم (تنها 48 دسی بل) و با دوام به مدت طولانی است. این موتور به صورت خستگی ناپذیر و منظم کار می کند و شستشوی بی نظیری ارائه می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.