مشخصات ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS50E92GC (بخش دوم)

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

مشخصات ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS50E92GC (بخش دوم)

۳,۶۰۵ بازديد

قفل کودک درب ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC

حالت قفل کودک باعث جلوگیری از باز شدن ناخواسته درب ماشین ظرفشویی می شود و یا اگر اتفاقی یکی از کلیدهای تغییر برنامه را انتخاب کردید، مشکلی در شستشو و تغییر برنامه شستشو ایجاد نخواهد شد.

تکنولوژی حفاظت از ظروف شیشه و حساس

از برنامه های بسیار کارآمد و به جای ماشین ظرفشویی بوش مدلSMS50E92GC، وجود برنامه حفاظت از ظروف حساس و شکننده است. از آنجا که آب گرم باعث خوردگی شیشه می شود، این ظرفشویی با تکنولوژی محافظت شیشه ای به طور مداوم درجه سختی را تنظیم می کند و از آسیب ناشی از فشار آب و گرمای زیاد ظروف جلوگیری می کند.

شستشوی خودکار

برنامه های خودکار شستشو در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC بهترین عملکرد تمیز کردن را تضمین می کنند. مصرف آب، درجه حرارت و زمان شستشو دقیقا مطابق با سطح کثیفی ظروف تنظیم می شود. این ویژگی، بهترین نتیجه را در صرفه جویی در آب و انرژی فراهم می کند.

سیستم
Aqua Stop

سیستم Aqua Stop شامل یک شیلنگ دوشاخه ای، یک شیر ایمنی و همچنین یک سوپاپ کف با سوپاپ شناور است که فشارهای آب را کنترل می کند. همچنین این سیستم از چکه کردن آب جلوگیری می کند.

سیستم
Dosage Assist

در آغاز دوره شستشو، قرص به صورت اتوماتیک وارد محفظه ای می شود و به صورت کاملا هوشمندانه و کنترل شده مورد مصرف قرار می گیرد تا بهترین نتیجه شستشو حاصل شود. به این ترتیب از افتادن قرص در بین ظروف جلوگیری می شود.

فناوری
Active Water

فناوری Active Water ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS50E92GC حداکثر بهره وری را در شستشو به ارمغان می آورد در حالی که با استفاده از توزیع دقیق آب هدفمند، فناوری فیلتر پیشرفته، گرمایش سریع تر و افزایش خروجی پمپ برای گردش آب بیشتر، بهترین نتیجه را به نمایش می گذارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.