نگاهی به ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS67MW01E (بخش اول)

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

نگاهی به ماشین ظرفشویی مبله بوش مدل SMS67MW01E (بخش اول)

۳,۵۷۷ بازديد


ظرفشویی بوش مدل SMS67MW01E با رده انرژی +++A وسیله ای کاربردی برای شستشوی راحت ظروف بوده که با ظرفیت 14 نفره، مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و پرجمعیت می باشد. ظرفشویی های بوش در زندگی امروزه بسیار محبوب و پرکاربرد می باشند که علاوه بر شستشوی مقادیر زیادی ظروف، مصرف آب بسیار کمی نیز دارند. موتور دستگاه از نوع BLDC است که علاوه بر صدای بسیار کم حین کار، عمر طولانی نیز دارد. پنل این دستگاه به صورت لمسی بوده و دارای 7 برنامه شستشو شامل شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی قوی، شستشوی شبانه، شستشوی کوتاه، شستشوی ظروف شیشه ای و پیش شستشو می باشد. برنامه های ویژه نیز شامل vario speed plus، جرم گیر، شستشوی بهداشتی و خشک کن اضافی می باشد. برای شستشو و خشک نمودن ظروف تا 3 برابر سریع تر از سیستم vario speed plus استفاده می شود.


این ظرفشویی دارای ماده ای معدنی به نام زئولیت بوده که رطوبت را جذب نموده و حرارت تولید می کند که علاوه بر خشک نمودن کامل ظروف، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده و زمان شستشو را کوتاه می نماید. سنسور Aqua sensor میزان کثیفی آب را پس از آبکشی ظروف می سنجد و در صورتی که آب دارای مقادیر کمی املاح و کثیفی باشد در شستشوی اصلی نیز دوباره استفاده می گردد. این ویژگی سبب صرفه جویی در مصرف آب تا 20% می شود. فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب می شود. سیستم Aqua stop نیز در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب را قطع می نماید. توسط ویژگی شروع با تاخیر می توانید برنامه شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. این قابلیت موجب می شود در زمان هایی که در منزل نیستید و حتی نیمه شب بتوانید دستگاه را روشن نمایید. توسط قفل کودک این دستگاه می توان از دسترسی کودکان به پنل و باز نمودن درب ظرفشویی حین کار، جلوگیری نمود.

خشک شدن کامل ظروف با
Zeolith

زئولیت نوعی سنگ معدنی بوده که قابلیت جذب رطوبت و آب بالایی دارد و پس از جذب آب، گرمای زیادی آزاد می کند که موجب خشک نمودن محیط اطراف می شود. بوش اولین تولید کننده ظرفشویی با ساختار زئولیت می باشد که موجب خشک نمودن کامل ظروف می گردد. طول عمر این سنگ معدنی بالاست و نیاز به تعویض ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.