جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

۳,۴۹۵ بازديد

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-پاناسونیک-مدل-mc-cg713/ https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-پاناسونیک-مدل-mc-cg713/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Sat, 13 Feb 2021 09:45:58 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=861

لوله تلسکوپی :دارد
فیلتر بهداشتی :دارد
قابلیت جذب مایعات :خیر
پاکت جارو برقی :دارد
سیم جمع کن خودکار :دارد
کنترل روی دسته :ندارد
محدوده توان مصرفی 2000 : تا 2500 وات
قابلیت فشرده‌سازی زباله :ندارد
محدوده میزان صدا65-70 :دسی بل
تعداد سری3 : عدد
سری جمع‌آوری مو :ندارد

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

جارو برقی و نکاتی در مورد آن که باید بدانید

پاکیزگی و آراستگی خانه امری بسیار مهم است و همه ما به پاک بودن خانه خود اهمیت می دهیم . این مسئله از سال های بسیار دور نیز وجود داشته است و در تمام تاریخ ، انسان ها سعی داشته اند که محیط زندگی و به ویژه خانه خود را تمیز نگه دارند. به منظور پاک نگه داشتن محیط خانه ، انسان وسایلی به نام جارو را به کار گرفت و نخستین بار از شاخه و برگ درختان به عنوان جارو برای پاک کردن محیط خانه استفاده شد . امروزه جاروها در انواع مختلفی ساخته شده اند که یکی از انواع آن جارو های برقی هستند. این وسایل در زندگی روزمره ما بسیار پرکاربرد هستند و هر خانه ای برای پاکیزه بودن به یکی از آنها نیازمند است. برای خرید یک جاروبرقی مناسب ، باید ابتدا ویژگی ها و قابلیت های این وسایل پرکاربرد را بشناسید .
این ویژگی ها عبارتند از نوع جاروبرقی ، نوع مخزن ، توان ، میزان صدا ، گارانتی و سایر قابلیت ها . ما در این مطلب سعی داریم تا برخی از این ویژگی هارا بررسی کنیم و به شما ارائه بدیم تا بتوانید در خرید جارو برقی انتخاب مناسبی داشته باشید.

انواع جاروبرقی

جاروبرقی ها در انواع مختلفی ساخته شده اند که شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

جاروبرقی عصایی ( ایستاده ) :

این دسته از جارو های برقی ، حالتی ایستاده دارند و همانگونه که از نام آنها پیداست ، شبیه عصا هستند. از مزایای آنها می توان به سبک بودن و حجم کم آنها اشاره کرد ، اما این ابعاد کوچک ، بیانگر ظرفیت کم آنها نیز هست که یکی از معایب آن ها به شمار می آید وهمین امر موجب می شود تا این نوع جاروبرقی برای تمیزکردن فضا های بزرگ مناسب نباشد.

جاروبرقی های خوابیده :

در این دسته از جاروبرقی ها ، موتور و مخزن زباله روی زمین قرار داده می شود و کاربر با استفاده از لوله ای فلزی که با یک لوله خرطومی به موتور متصل می شود ، اقدام به پاکسازی محیط می کند. این دسته از جاروبرقی ها نسبت به نوع اول ، ابعاد و ظرفیت بیشتری دارند. این دسته معمولا به دو صورت سطلی و معمولی در بازار موجودند.

جاروبرقی های تمام اتوماتیک (روباتیک) :

این نوع جاروبرقی ها که به تازگی وارد بازار شده اند ، می توانند محیط مورد نظر شما را اسکن کنند و سپس به صورت اتوماتیک به تمیز کردن تمام محیط بپردازند . این نوع جاروبرقی دارای باتری هستند و با باتری کار می کنند. این دستگاه هوشمند قابلیت جالبی دارد و آن اینکه این دستگاه ها می توان به این مورد اشاره کرد که اگر زمانی در بین کار شارژ آنها کاهش یافت ، به سمت محل شارژ می روند و پس از شارژ شدن ، دوباره کار پاک کردن را از همان محل اتمام باتری ادامه می دهند . همچنین می توانند با استفاه از سنسور های خود ، موانع را تشخیص دهند و از برخورد با آنها جلوگیری کنند. همچنین بعضی از آنها می توانند کاربر را دنبال کنند و با حرکت به دنبال وی ، به تمیز کردن محیط بپردازند.

نوع مخزن زباله

1- جاروبرقی های کیسه ای : این جارو های برقی ، ازکیسه های پارچه ای یا کاغذی برای جمع آوری گرد و خاک و زباله های جمع شده استفاده می کنند.
2- جاروبرقی های بدون کیسه : این دسته از جاروبرقی ها از روش فشرده سازی زباله ها استفاده می کنند ، به این صورت که زباله ها را در مخازن پلاستیکی جمع آوری و سپس فشرده می کنند.

قدرت جاروبرقی

توان جاروبرقی ها مانند سایر وسایل برقی با وات (W) اندازه گیری می شود. بدیهی است که هرچه توان جاروبرقی بیشتر باشد ، قدرت پاک کنندگی آن نیز بیشتر است. جاروبرقی های رایج در بازار توانی بین 1000 تا 2500 ( برای مصارف خانگی و معمولی ) دارند که توان بیشتر از این مقدار مربوط به جاروبرقی های صنعتی است . البته در نظر داشته باشید که توان بیشتر به معنی مصرف برق بیشتر نیز هست.

سطح صدا جارو

صدای یک جاروبرقی به طور مستقیم به نوع موتور و قدرت آن بستگی دارد و معیار خاصی در این زمینه وجود ندارد. امروزه شرکت های سازنده جاروبرقی در حال تلاش برای کاهش هرچه بیشتر صدای آنها هستند . شما برای خرید یک محصول کم صدا میتوانید محصولات موجود در بازار را بررسی کنید و یک جاروبرقی کم صدا را خریداری کنید .

گارانتی محصول

گارانتی یا ضمانت ، یکی از موارد مهم در خرید وسایل برقی است و برای خرید جاروبرقی نیز ، این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد . مدت ضمانت و همچنین نوع آن ، برای محصولات و شرکت های مختلف متفاوت است و شما می توانید از فروشنده اطلاعات لازم در رابطه با گارانتی محصول را کسب کنید.

نکاتی در مورد خرید جارو برقی

یکی از نکات مهم در خرید جاروبرقی خوب توجه به قدرت موتور آن یا همان میزان مکندگی جاروبرقی است . نکته دیگر نیز میزان مصرف برق آن است در بیشتر مواقع در خانه ها هفته ای چندبار آن را به مدت نسبتا زیادی روشن میکنند که با توجه به این نکته بهتر است جاروبرقی هایی با مصرف انرژی کم انتخاب کنید. از آنجایی که جاروبرقی را اکثرا خانم ها استفاده میکنند نیاز است به اندازه و وزن جاروبرقی هم توجه شود. ایستاده و عمودی بودن آن هم کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. جارو برقی ها به دو دسته با کیسه های دائم و موقت تقسیم میشوند که هرکدوم معایب و مزایای خود را دارند.

نوع کیسه جاروبرقی

جارو برقی های با کیسه های دائم نیاز دارند کیسه آن ها هرچندوقت یکبار تخلیه و در صورت نیاز تمیز و شسته شوند که ممکن است برای خیلی ها کار خوشایندی نباشد و کیسه های موقت هم که باید چندوقت یکبار تعویض شوند که در طولانی مدت خرید کیسه های به صرفه نیست . اما شما با توجه به این نکته می توانید یک مدل جارو برقی را به سلیقه ی خود و با توجه به شرایط خودتان انتخاب و خریداری کنید. در ضمن درمورد استفاده از جارو برقی این نکته را باید همیشه مد نظر داشته باشید که هیچوقت به طور مداوم ۳۰ دقیقه بیشتر جارو برقی را روشن نگه ندارید و تا حد امکان در ساعات اوج مصرف برق یعنی ۸ تا ۱۱ شب از استفاده از آن خودداری کنید .

جاروبرقی های پیشرفته چه ویژگی هایی دارند

اما کمی وارد تکنولوژی های جاروبرقی شویم که کمتر در بازار رایج هستند . دو نوع برنامه ریزی خودکار در جاروبرقی های بسیار پیشرفته وجود دارند . سطح اول این برنامه ریزی ها مربوط به جاروبرقی های بسیار هوشمند هستند که با برنامه ریزی کردن آن ها قادر هستند محیط کوچیکی را به طور خودکار تمیز کنند . نوع دیگر که از این مدل پیشرفته تر است که قابلیت نصب دوربین دارد و میتوان به آن دستور داد که چیزهای مثل گرد و خاک یا حتی آب را به محض رویت کردن تمیز کنند و تقریبا تمامی این مراحل بعد از برنامه ریزی اولیه خودکار هستند. لازم به ذکر این نوع جارو برقی ها نه تنها در ایران و بلکه در بازار جهانی هم کم یاب هستند و تا استفاده انبوه راه زیادی دارند.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

جاروبرقی مدل MC-CG713 از جاروبرقی‌های کیسه‌ای شرکت «پاناسونیک» بوده که در رنگ‌های مشکی سفید، آبی و قرمز تولید و عرضه شده است. این دستگاه بسیار قدرتمند است و کیفیت بالایی نیز دارد . علاوه بر اینها این جارو برقی از امکانات متعددی نیز برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت دمنده اشاره کرد. گاهی با سری‌های مختلف جارو و تغییر قدرت مکش همچنان نمی‌توان برخی نقاط دسترس‌ناپذیر به ‌ویژه زیر کابینت‌ ها یا مبلمان را به‌خوبی جارو کرد . اما در جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 با قابلیت دمنده کافی است لوله‌ی خرطومی را به بخش دمنده متصل کرده و دستگاه را با قدرت موردنظر روشن کنید تا گردوخاک یا زباله‌ها را از نقاط غیر قابل دسترس دورکند . بعد از آن شما می توانید آنها را به راحتی جارو کنید. گنجایش بالای مخزن دستگاه از دیگر امکانات آن است. این ویژگی کمک می کند کیسه یا پاکت جارو دیرتر پر می‌شود.

امکانات جارو برقی پاناسونیک MC-CG713

اکثر جارو برقی ها زمانی که مخزنشان پر میشود هیچ نشانی ندارند و شما نمی توانید مت.جه این موضوع شوید این امر گاهی ممکن است به موتور دستگاه فشار وارد کند . اما در جارو برقی پاناسونیک 713 این موضوع به خوبی حل شده است یک نشانگر میزان پرشدن مخزن نیز روی دستگاه تعبیه شده است که به کمک آن پی می‌برید که چه زمان به تعویض پاکت یا تخلیه‌ی کیسه‌ی دائمی نیاز دارید. لوله‌ی این جاروبرقی نیز تلسکوپی بوده و از کلید تنظیم مکش هم برخوردار است. روی سری پارویی یا نازل هم کلید پایی تنظیم حالت پارویی قرار گرفته که برای جاروکشی سطح فرش و سرامیک قابل‌تغییر است.

فیلتر بهداشتی Hepa

از دیگر قابلیت‌های قابل‌توجه این مدل می‌توان به فیلتر خروجی قدرتمند آن اشاره کرد. جاروبرقی MC-CG713 ، هوای خروجی را با کمک فیلتر HEPA تا بیشترین حد ممکن تصفیه می‌کند. دسته‌ی این مدل هم با طراحی منحصربه‌فرد و جدیدی تولید شده است که به جذابیت و زیبایی این محصول می‌افزاید. متعلقات یا سَری‌ها هم زیر این دسته قرار گرفته‌اند تا به‌راحتی در صورت نیاز در دسترس باشند و تعویض شوند. گفتنی است شرکت پاناسونیک، تولیدکننده‌ی این دستگاه، سال‌ها در تولید و عرضه‌ی انواع لوازم برقی ازجمله لوازم برقی خانگی و صوتی‌تصویری فعالیت داشته و ضمن ارائه‌ی محصولاتی که همواره نوآوری و کیفیت را با هم داشته‌اند، رضایت مصرف‌کنندگان این حوزه را جلب کرده است.

مشخصات کامل محصول

لوله تلسکوپی :دارد
فیلتر بهداشتی :دارد
قابلیت جذب مایعات :خیر
پاکت جارو برقی :دارد
سیم جمع کن خودکار :دارد
کنترل روی دسته :ندارد
محدوده توان مصرفی 2000 : تا 2500 وات
قابلیت فشرده‌سازی زباله :ندارد
محدوده میزان صدا65-70 :دسی بل
تعداد سری3 : عدد
سری جمع‌آوری مو :ندارد

قیمت جارو برقی پاناسونیک MC-CG713

قبل از انتخاب و خرید جاروبرقی مطمئن شوید که تمام نکات مهم را در نظر گرفته‌اید، مشخصاً قیمت جاروبرقی یکی از نکات اثرگذار در خرید شما خواهد بود. برای گرفتن تصمیمی درست جدول مشخصات فنی را مشاهده و بررسی کنید و با مطالعه‌ی نقد و بررسی تخصصی این محصولات با ویژگی‌های مهم این محصول آشنا شوید. این موضوع به شما کمک میکند تا در خرید جاروبرقی تصمیم درستی بگیرید . اگر قصد خرید جارو برقی پاناسونیک MC-CG713 را دارید می توانید قیمت این محصول را در سایت فروشگاه تاپ فروش مشاهده کنید و خرید خود را ثبت نمایید .

منبع سایت تاپ فروش بانه :
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

https://topfroosh.com/shop/جاروبرقی-پاناسونیک-مدل-mc-cg713/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.