هیچ کمبودی در تامین کالا‌های شب عید نداریم

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

هیچ کمبودی در تامین کالا‌های شب عید نداریم

۳,۴۹۶ بازديد

هیچ کمبودی در تامین کالا‌های شب عید نداریم https://d77.ir/هیچ-کمبودی-در-تامین-کالا‌های-شب-عید-ند/ دنیای 77 Fri, 12 Feb 2021 22:37:34 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/هیچ-کمبودی-در-تامین-کالا‌های-شب-عید-ند/ به گزارش شفاف ، حشمت الله اصغری معاون استاندار تهران در مصاحبه ای گفت: نگرانی اصلی ما برای شب عید تأمین میوه است که قبلاً برای آن اقدامات انجام شده و 3000 تن پرتقال خریداری شده است که در 24 مارس توزیع خواهد شد. “ وی ادامه داد: ما در مورد میوه ها نگرانی داریم …

به گزارش شفاف ، حشمت الله اصغری معاون استاندار تهران در مصاحبه ای گفت: نگرانی اصلی ما برای شب عید تأمین میوه است که قبلاً برای آن اقدامات انجام شده و 3000 تن پرتقال خریداری شده است که در 24 مارس توزیع خواهد شد. “

وی ادامه داد: ما در مورد میوه ها نگرانی داریم ، زیرا مشکلاتی که وجود دارد محدود به صادرات میوه نیست و اکنون قیمت برخی از میوه ها به ویژه پرتقال در حال افزایش است و ما بارها هشدار داده ایم ، مردم عزیز بازار کشور را تنظیم کنند “” و وزارت جهاد هنوز صادرات را محدود نکرده است ، یا باید صادرات را محدود کرد یا تعرفه ها و تعرفه ها را برای صادرات تعیین کرد.

عسگری با اشاره به قیمت مرغ گفت: ما از نظر قیمت مرغ مشکلاتی داریم و باز هم در آذرماه اقداماتی انجام داده ایم ، در حال حاضر روزانه 500 تن مرغ وارد می کنیم ، حدود 100 تن مرغ منجمد وارد بازار می شود هر روز بستگی دارد

معاون استاندار تهران در ادامه با هماهنگی اقتصاد گفت: متاسفانه شرکت های بسته بندی مرغ و تخم مرغ بسته بندی شده را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند که این محدود به ما بود. این شرکت ها مرغ و تخم مرغ را با قیمت پایین تری خریداری می کنند اما آنها را با قیمت و چند برابر بالاتر می فروشند. با نظارت بیشتر ، تهیه مرغ به این شرکت ها از چند روز قبل ادامه دارد و شرط موجود بودن مرغ های مجاز برای فروش است.

وی اظهار داشت: قیمت تخم مرغ بسته بندی با قیمت مصوب دولت فاصله زیادی دارد ، دلیل این گرانی خرید تخم مرغ با قیمت بالا است و این نیز تخلف محسوب می شود ، زیرا اگر همه شرکت های بسته بندی خرید نکنند ، قیمت بالاتر از قیمت مصوب خواهد بود. “تمام تخم مرغ هایی که در بازار عرضه می شوند باید دارای برچسب قیمت باشند. این از دیروز آغاز شد و تیم های نظارتی قیمت هر تخم مرغ را کنترل می کنند و تخلفات محدود می شود.

عسکری با بیان اینکه امسال نمایشگاهی برای فروش آجیل نخواهیم داشت ، افزود: امسال به دلیل کرونا فروش آجیل از طریق نمایشگاه ها انجام نمی شود و بیشتر از طریق فروش آنلاین انجام می شود. برای اینکه شاهد افزایش قیمت آجیل نباشیم ، به زودی نظارت را تشدید خواهیم کرد و از اوایل ماه مارس آغاز می شود.

وی گفت: خوشبختانه موجودی هیچ کالایی کم نداریم و کلیه محصولات در صورت نیاز در انبارها ذخیره می شوند و به راحتی در دسترس عموم قرار می گیرند.

بیانیه فرعی هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: موز میوه ای است که گروه کالایی را تغییر می دهد و ارز در این میوه لحاظ نمی شود. اخیراً گفته می شود که موز برای کاهش قیمت این میوه ها در ازای صادرات سیب و مانند آن وارد می شود اما این مصوبه هنوز ابلاغ نشده است و به نظر من این موضوع مثمر ثمر نخواهد بود. این میوه همراه با سکه عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این میوه یک محصول اساسی نیست اما با گذشت سالها این میوه لوکس شده است و آنها می خواهند آن را خریداری کنند ، این گروه محصولات میوه باید دوباره تغییر کند تا سکه مالک آن شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.