اتوبخار فیلیپس  مدل GC2990 

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

اتوبخار فیلیپس  مدل GC2990 

۳,۵۰۱ بازديد

اتوبخار فیلیپس  مدل GC2990  https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2990/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2990/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:40:46 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=935

سیستم قطع خودکار: خیر

سیستم ضدچکه: بله

بخاردهی عمودی: بله

سیستم ضد رسوب: بله

مخزن رسوب: خیر

جنس کفه: سرامیک

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فیلیپس  مدل GC2990 

معرفی و قیمت اتوبخار فیلیپس  مدل GC2990

شرکت فیلیپس با بیش از یک قرن سابقه موفق بوده و اتو بخار فلیپس با کیفیت بالایی که دارد لباس شما را صاف و مرتب و تازه نگه می دارد و این امکان را به شما می دهد که به استفاده روزانه آن پبردازید. خروجی بخار مداوم از این اتو باعث می شود به آسانی چین و چروک لباس را از بین ببرد. این اتو بخار از طراح های  عالی شرکت فلیپس است که از خصوصیات و ویژگی های ماهرانه و یونیک برخوردار می باشد. توان (2300 وات ) بسیار زیاد این اتو باعث سریع گرم شدن و قدرت بالای اتو است. به طوری که 40  گرم  شدت بخار در دقیقه به پارچه وارد می کند. با فشار دادن دکمه روی دسته آن می توان شدت بخار را تا 140 گرم بالا برد که به جنگ چین های لجباز و عمق پارچه ها می رود.

سیستم Calc Clean به کار برده شده در این اتو بسیار پر قدرت بوده که برای تمیز کردن قسمت های داخلی و از بین بردن تجمع رسوبات آب می باشد و از رسوب کردن مواد آهکی در مجرای بخار جلوگیری می کند. سیستم ضد رسوب و رسوب زدایی که عملکرد اوج اتو بخار را حفظ می کند. کاربرد دیگر اتو بخار فیلیپس  بسیار جالب می باشد، بخار عمودی موجود در این اتو برای پارچه هایی که در شرایط عمودی آویزان می باشند بسیار حائز اهمیت است و چین و چروک را هم در شرایط عمودی هم از بین برد. همچنین کاربرد { Drip Stop} هنگام اتو کردن لباس ها را بدون هیچ کم و کاستی بدون چین نگه می دارد و قطرات آب هیچ لکه ای بر روی لباس نمی گذارد.

راهنمای استفاده از دستگاه اتوبخار

 با قابلیت تنظیم بخار آب می توان برای لباس های حساس از بخار زیاد و دمای کم استفاده کرد و یا برای انواعی دیگر از پارچه ها اصلا از بخار استفاده نکنیم. تنظیم دما صفحه اتو به صورت دکمه ولومی بوده که برای انواع پارچه قابل استفاده می باشد و تنظیم آن به صورت دستی است که برای پارچه های نازک و توری باید از کمترین دما استفاده کرد و برای پارچه های ابریشمی و ضخیم از دما و بخار بالاتر استفاده نمود.اتوکشی لباس‌ها یکی از فرآیند‌های بسیار اهمیت برای داشتن ظاهری تمیز و آراسته است. لباس‌ها بعد از شست‌وشو با دست یا ماشین لباس‌شویی، حتی آن‌ها که دارای برنامه پیشرفته هستند، چروک شده و نیازمند اتوکشی می‌شوند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی امروزه اتوها با تنوع بسیار بالا و با امکانات گوناگون به بازار عرضه می‌شوند.

در این میان اتوبخارها پرطرفدارترین نوع اتو هستند که به علت کاربری آسان و کارکرد بهینه‌ی خود جای خود را در اکثر خانه‌ها پیدا کرده‌اند. اتوهای بخار خانگی به‌سرعت آماده کار شده و با عملکرد بخاردهی قدرتمند لحظه‌ای یا مداوم و آرام، لباس‌ها را به‌راحتی اتو می‌کنند. اتوبخار فیلیپس یکی از محصولات زیبا و باکیفیت شرکت فیلیپس است که با امکانات کارآمد خود اتوکشی لباس‌‌ها را به امری آسان و بی‌دردسر تبدیل می‌کند.

خصوصیات اتوبخار فیلیپس 

اتو فیلیپس GC2990 مانند دیگر اتو بخارهای این شرکت ابعاد کوچک و خوش دستی دارد. برای  این اتوبخار  حرکت دادن و کار کردن با این دستگاه را آسان نموده است و در مدت زمان طولانی باعث خستگی شما نخواهد شد. فیلیپس برای رنگبندی این اتو از دو رنگ محبوب آبی و سفید استفاده برده است، که باعث افزایش جذابیت ظاهری آن شده است. اتو فیلیپس در قسمت نوک بسیار باریک و تیز شده و این حالت تیزی و باریکی دسترسی اتو را به قسمت های غیر قابل دسترسی لباس، مانند یقه و بین دکمه ها و غیره را آسان کرده است. مخزنی از جنس پلاستیک شفاف در این اتو قرار داده شده که دارای ظرفیت 320 میلی لیتری است.

این مخزن شما را از شر پر کردن های پی در پی مخزن راحت می کند و می توان ساعتها با این میزان آب لباس های چروکتان را اتو کنید. بر روی دسته ی اتو بخار دریچه ای وجود دارد. آب مخزن از طریق این دریچه وارد می شود و کافی است درپوش را بردارید و آب را بریزید. بر روی دسته همچنین دکمه های مربوط به اسپری کردن آب و عملکرد لحظه ای فشار بخار وجود دارد که با فشار دادن دکمه های مربوطه می توان عملکرد مورد انتظار را فعال نمود.کابل برق این اتو بخار 2.5 متر طول دارد و در محل اتصال سیم به بدنه ی اتو نیز دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشد. این قابلیت حرکت آزادانه و همه جانبه را برای اتو به ارمغان آورده است.

طراحی و جنس بدنه دستگاه اتوبخار فیلیپس

بر روی این سیم روکشی از جنس پارچه استفاده شده، این روکش بافتهای بسیار ریزی دارد و مقاومت آن را بسیار بالا می برد و از سیم در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی محافظت خواهد کرد. کفی از جنس استیم گلاید حرکت روان و راحتی را برای اتو بخار به همراه داشته و از خط و خراش برداشتن کفی اتو جلوگیری می کند. هنگام بررسی کفی اتو بخار فیلیپس باید به چند نکته توجه کنید که :

1} جنس کفی: جنس کفی می تواند استیل، سرامیک و تیتانیوم باشد. کفی استیل که بیشتر برای اتو بخار‌های خشک به کار گرفته می‌ شدند، کفی های سرامیک و تیتانیوم بهترین کفی‌های موجود در بازار می‌باشند که هم از لحاظ سر خوردن روی البسه و هم از لحاظ سهولت در پاکیزگی محبوبیت زیادی نزد خریداران اتوبخار دارد.

2} طراحی: طراحی کفی اتو بخار در ابتدا به عریض بودن و ابعاد آن می توان اشاره نمود تا بتوانید به راحتی البسه خود را اتوکشی کنید. دهانه‌ی کفی نیز یکی از معیارهای مهم برای خرید بهترین اتوبخار فیلیپس در بازار می‌باشد. زیرا متناسب با دهانه اتو می‌توانید قسمت‌های ظریف و سخت البسه مانند بین دکمه‌ها که فاصله‌ی کمی می‌باشد را به راحتی اتوکشی کنید. نکته دیگری که باید به طراحی کفی توجه نمود تعداد روزنه‌های موجود در کفی است. ازآنجایی که کفی ارتباط مستقیم با البسه دارد، پس هرچه تعداد روزنه موجود در کفی بیشتر باشد هنگام خروج بخار، بخاردهی به تناسب بهتر صورت میگیرد و در نتیجه به راحتی چین و چروک موجود در البسه را از بین می‌برد.

3} از دیگر ملاک‌های اصلی برای خرید اتو بخار خوب می توان به ظرفیت مخزن آب آن اشاره نمود. قطعا برای اتوکشی البسه نیازمند گرما و بخار می‌باشید، این امر با گرم شدن آب داخل مخزن به انجام می رسد. برای اتوکشی به مدت نسبتا طولانی پیشنهاد می‌شود که اتوبخاری را انتخاب نمایید که دارای ظرفیت مخزن آب بالایی است. زیرا آب موجود در مخزن گرم شده و به صورت بخار از روزنه زیر کفی خارج می‌شود. ظرفیت مخزن این نوع اتو در محدوده 300تا 350 میلی لیتر است. بعدی ویژگی‌های کاربردی این اتوبخار قابلیت بخاردهی عمودی آن است که بخاردهی لباس‌های مجلسی و کارشده را که امکان اتوکشی آن‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، فراهم کرده است.

خصوصیات بارز اتوبخار 2990

به شما این امکان را می دهد تا لباس های خود را به صورت آویزان بخاردهی کنید و از پوشیدن لباس‌های بدون چروک لذت ببرید. این اتو بخار مجهز به سیستم بخاردهی لحظه‌ای است. زمانی‌که دکمه‌ی بخاردهی لحظه‌ای را فشار می‌دهید بخار با فشار زیادی از منافذ کفی خارج می‌شود. به کمک این سیستم چروک‌های عمیق پارچه به‌راحتی اتو می‌شوند. طراحی خلاقانه، نوک تیز این اتو می باشد که می توان از این خصوصیت برای اتو کردن تمام قسمت لباس استفاده کرد. بر روی دسته این اتو دکمه ای وجود دارد که آب مخزن را روی لباس برای اتو کردن بهتر بپاشد. دکمه دیگر بر روی دسته اتو که کنار دکمه اسپری آب قرار دارد برای شدت بخشیدن به فشار بخار می باشد و این عملکرد را به اتو می دهد که فشاربخار را تا 140 گرم برساند.

اما زیر این دو دکمه هم دکمه ای دیگر با کارایی بسیار جالب تنظیم کردن فشار بخار در چهار حالت مختلف می بشد.  دسته ای با قابلیت ارگونومیک  که  باعث شده است اتو به هیچ عنوان در حین اتو کردن نلغزد و از دست جدا نشود. سیم مورد استفاده در این اتو حداکثر مقاومت را داشته که از تست و آزمایش مخصوص نمره بالایی را گرفته است. فیلیپس با این همه طراحی و جزئیات طبیعت را فراموش نکرده و کارایی سبز را فراموش نکرده و کاغذ های راهنما و بسته بندی 100% قابل بازیافت می باشد. وزن  اتو بسیار قابل قبول بوده و موقع استفاده به هیچ عنوان احساس سنگینی برای فرد استفاده کننده ندارد.

اطلاع از قیمت اتوبخار 2990 فیلیپس

جهت اگاهی از قیمت اتو بخار فیلیپس در این مدل و خرید ان به سایت “تاپ فروش” مراجعه کنید.

منبع سایت تاپ فروش بانه :
اتوبخار فیلیپس  مدل GC2990 

https://topfroosh.com/shop/اتوبخار-فیلیپس-مدل-gc2990/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.