کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

۳,۵۰۰ بازديد

کشف ۹۵۰ تن انواع مواد مخدر در سال جاری https://d77.ir/کشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاری/ دنیای 77 Tue, 16 Feb 2021 23:23:43 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/کشف-۹۵۰-تن-انواع-مواد-مخدر-در-سال-جاری/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است و تلاش همکاران مان باعث شده این مقدار دارو وارد کشور نشود و از این طریق ترانزیت شود. به گزارش دنیای 77 ، سردار مجید کریمی وی در جریان یک کنفرانس ویدئویی از روسای پلیس مبارزه …

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امسال 950 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است و تلاش همکاران مان باعث شده این مقدار دارو وارد کشور نشود و از این طریق ترانزیت شود.

به گزارش دنیای 77 ، سردار مجید کریمی وی در جریان یک کنفرانس ویدئویی از روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور به خبرنگاران گفت: “هر ساله این جلسه برای بررسی و ارزیابی عملکرد همکاران در سراسر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود. حرکت سردار حسین آستاری – ناجا فرمانده. “

وی ادامه داد: برنامه های ما برای 1400 سال و ارتباط آنها با کلیه همکاران در سراسر کشور در دستور کار این نشست قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه 76 درصد مواد مخدر کشف شده در داخل کشور شامل مناطق مصرف مواد مخدر و حومه شرقی است ، افزود: ما تمام تلاش خود را برای پیشگیری از مواد مخدر و جمع آوری معتادان انجام می دهیم. ، خرده فروشان را رشد دهید و معتادان را سازماندهی کنید.

وی افزود: یک پایگاه هوشمند در داخل ناجا ایجاد شده و پلیس متخصص در حال مطالعه و طراحی سیستم های هوشمند در زمینه های مختلف است. پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز سیستم ها و طراحی سیستم های خاص خود را در دستور کار دارد.

کریمی با بیان اینکه بخشی از این تحریم ها شامل تجهیزات پلیسی و فنی است ، افزود: از ابتدای سال جاری به ویژه تعامل با سازمان های دانش بنیان را در نظر گرفتیم. ما امیدواریم که به سمت تولید دانش و تجهیزات بومی در این منطقه حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس نیوز ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به پیشرفت در شناسایی مجرمانه اظهار داشت: در این مورد مأموران نخبه اطلاعاتی را توسعه داده اند ، اقدامات لازم برای شناسایی معتادان ، خرده فروشان و غیره انجام شده است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.