بستری بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در تهران

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

بستری بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در تهران

۳,۵۰۸ بازديد

بستری بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در تهران https://evarah.ir/2021/03/بستری-بیش-از-۲-هزار-بیمار-کرونایی-در-تهر/ ایواره Thu, 18 Mar 2021 15:18:05 0000 عمومی https://evarah.ir/2021/03/بستری-بیش-از-۲-هزار-بیمار-کرونایی-در-تهر/

با توجه به پایگاه داده ایواره ، “علیرضا زالی” از بستری شدن 380 بیمار جوان کرونیایی در بخشهای طبیعی و 122 بیمار در بخشهای مراقبت ویژه در 24 ساعت گذشته در تهران خبر داد. فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 282 بیمار مبتلا به …

منبع: خبرگذاری ایواره
بستری بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در تهران

با توجه به پایگاه داده ایواره ،

“علیرضا زالی” از بستری شدن 380 بیمار جوان کرونیایی در بخشهای طبیعی و 122 بیمار در بخشهای مراقبت ویژه در 24 ساعت گذشته در تهران خبر داد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 282 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تهران بستری هستند و 780 نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه هستند.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 16 بیمار کرونیایی در تهران فوت کرده اند ، گفت: حدود 168 بیمار بیمار جدی در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند.

دکتر. زالی افزود: در 24 ساعت گذشته 39 بیمار جدید به دلیل وضعیت نامناسب نیاز به اتصال به دستگاه مکانیکی داشتند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا سلیا در تهران گفت: “متأسفانه جرقه های ویروس جهش یافته انگلیس در مناطق مختلف تهران مشاهده می شود و بیشترین شیوع این ویروس در مناطق مرکزی ، جنوبی و شرقی تهران است.”

منبع: خبرگذاری ایواره
بستری بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی در تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.