مایکروویو  سامسونگ مدل 402

جدیدترین اخبار لوازم خانگی ایران و جهان را در این وبلاگ جستجو نمایید

مایکروویو  سامسونگ مدل 402

۳,۵۲۲ بازديد

مایکروویو  سامسونگ مدل 402 https://topfroosh.com/shop/مایکروویو-سامسونگ-مدل-402/ https://topfroosh.com/shop/مایکروویو-سامسونگ-مدل-402/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 19:13:32 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1181

ظرفیت 40 لیتر
توان 950 وات
رنگ مشکی آینه ای
صفحه نمایش LED
سیستم توزیع سه گانه
دارای 10 سطح قدرت
طراحی آنتی باکتریال محفظه
حالت سازگار با محیط زیست
قابلیت گریل
پوشش داخلی سرامیکی

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مایکروویو  سامسونگ مدل 402

 

مایکروویو  سامسونگ مدل 402

مایکروفر سامسونگ مدل 402  دارای در ایینه ای و کیفیت بالا و خوبی را برخوردار است. از انجایی که بسیار خاص است سبب زیبایی بخشیدن به دکور خانه ی شما می شود. وزن انها  19 کیلوگرم و در ابعاد استاندارد ظرفیتی برابر با 40 لیتر داشته و همراه با روکشی از جنس سرامیک بر روی فضای داخلی برای جلوگیری از میکروب و پاک کنند گیش سریعتر است. مطمئن بودن در برابر حرارت و همچنین خط و خش و غیره است. وجود چنین روکشی ضمانت می دهد که فضای داخلی مایکروویوتان همواره بهداشتی خواهد بود. صفحه نمایش لمسی و تایمر مخفی هم به این مدل زیبایی بیشتری داده است.

آشنایی بیشتر با این محصول سامسونگ

لازم به ذکر است که استفاده از قابلیت ها و روش هایی که مصرف انرژی را به حداقل برسانند همواره در دستور  کار سامسونگ بوده و در مایکروویو 402 نیز رعایت شده است به صورتی که این مایکروویو هزینه های برق و انرژی شما را تا حدود 40% پایین می آورد. به این ترتیب با خرید مایکروویو سامسونگ مدل 402، غذاها را سریعتر آماده کنید، نگران سوختگی و یا کم پختگی در آنها نباشید و همچنین انرژی و برق کمتری را نیز مصرف نمایید. به طور یقین این مایکروویو دستیاری فوق العاده برای شما آشپزان عزیز خواهد بود. توضیحات تکمیلی و سایر ویژگی های این مدل برجسته ی سامسونگ را در ادمه مطالعه فرمایید.

راهنمای استفاده از مایکروویو سامسونگ

قبل از استفاده در را ببندید تا از انرژی مضر به دور باشد. سپس قطعات اضافی را داخل ماکروویو نگذارید و داخل دستگاه تمیز باشد و هیچ گونه مواد مانند گردو غبار نداشته باشد. توجه داشته باشید که پس از قرار دادن ظرف و یا خوراکی که در محفظه قرار می دهید درب این محصول به صورت کامل بسته شود و هیچ آسیبی به درب و یا وسیله ی خارجی که در محفظه قرار می دهید وارد نیاید. دقت کنید که لولا، واشر و هر آنکه مربوط به بسته شدن درب است باید عملکرد خود را به شکل عالی انجام دهند تا پخت‌وپز به صورت کامل و باب میل شما انجام گیرد. اگر خرابی و یا مشکلی رخ داد برای تعمییر سراغ افراد متخصص بروید. سعی کنید در باره ی ماکروفر سامسونگ تحقیق کرده تا روش کار را بخوبی یاد بگیرید.

در این صورت غذای عالی خواهید داشت. در هنگام استفاده حتماً دستورالعمل های ایمنی را مورد توجه قرار دهید تا مشکلی از این جهت پیش نیاید. لازم است برای دریافت کارایی عالی از این محصول آن را بر روی مکانی مشخص و صاف قرار دهید تا عملکرد به بهترین شکل باشد. سامسونگ 402 مخصوص گرم کردن، گریل کردن، یخ زدگی، پختن و همچنین خشک کردن مواد غذایی طراحی شده و این اعمال را به بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد.

دستورالعمل ها و عملکرد محصول

البته این بخشی از راه را برای شما هموار می کند. در قسمت اول برنامه را تنظیم می کنیم تا با توجه به نوع غذا ان را طبخ کنید. هر یک از گزینه ها  مخصوص پخت یک نوع غذا مثل گوشت،  کیک، ماهی و غیره است. شما با انتخاب هر کدام می توانید ان غذای مورد نظرتان را به نحو احسن بپذید. در  قسمتی دیگر به شما امکان پخت به میزان حجم مواد غذایی موجود در محفظه را نشان می دهد. امکان انتخاب حالت پخت و نوع ماده غذایی که در محفظه قرار دارد از طریق این بخش امکان پذیر می باشد. پنل لمسی به کار رفته در این محصول کمک می کند تا هر یک از این حالت ها را به شیوه ای راحت و در کمترین زمان انتخاب نمایید. کسایی که غذاهای گریل شده  را دوست دارند می‌توانند دکمه گریل را انتخاب کرده و این حالت طبخ را بر روی مواد غذای موجود در محفظه اعمال نمایند.

امکانات کاربردی در این محصول سامسونگ

در  بخش دیگر امکان تعیین زمان وجود دارد. فعال کردن حالت Power Level این امکان را فراهم می کند تا از قدرت دستگاه برای طبخ استفاده شود. این حالت مخصوص اوقاتی است که برای طبخ غذا و یا ماده خوراکی موجود در مایکروویو سامسونگ MG402MADXBB عجله دارید. دکمه مشخص شده در این بخش امکان متوقف کردن و یا کنسل کردن برنامه انتخابی را به صورت کامل به شما خواهد داد که در مواقع ضروری برای شما کارایی دارد. لمس دکمه Combi در مواردی مانند گریل و یا یخ زدایی مواد غذایی به شما کمک می کند.  اما امکان تنظیم ساعت دقیقه و ثانیه زمان پخت و پز وجود دارد. شما با لمس دکمه در این بخش می‌توانید این عملکرد را فعال کنید و زمان را تنظیم نمایید.

تکنولوژی Smart cook در این مایکروفر

لمس دکمه موجود این امکان را به شما می دهد که برنامه انتخابی را تایید کرده و یا با لمس مجدد آن تغییراتی در زمان و قدرت پخت و پز ایجاد نمایید و پخت گریل و یا یخ زدایی را شروع کنید. دکمه ی دیگر برای اعمال پخت و یا هر آنچه مورد نظر دارید برای خوراکی های موجود در محفظه است. مدل های امروزی ماکروفروویوهای  سامسونگ مجهز به تکنولوژی smart cook هستند.با فشار کلید هوشمند پخت غذای مورد نظر، ماکروویو غذا را خودکار وزن کرده و دما، رطوبت و زمان لازم برای پخت را تعیین می‌کند. سیستم توزیع سه گانه گرما TDS ماکروویو سامسونگ غذا را به صورت همگن و یکنواخت گرم و می‌کند.

ویژگی های دیگر این مایکروویو

ماکروویو سامسونگ دارای کانوکشن، سیستم همرفت هوای گرم است که غذاهایی که نیاز به پف کردن دارند را می پزد. از دیگر ویژگی‌های ماکروویو سامسونگ : پخت ترکیبی، یخ زدایی و بخارپز را می توان اشاره کرد. لازم به ذکر است کلیه محصولات سامسونگ با شرایط ویژه اقساط بلند مدت به فروش می‌رسد. ماکروویو سامسونگ  MG402MADXBB از بهترین محصولات در ساخت ماکروفر هستند. این محصول با طراحی زیبا که برترین کارایی را به شما ارائه می دهد. دارای دکمه های لمسی با تنوع بالا که کاربرد زیادی به آن بخشیده‌اند و همچنین استفاده از این محصول را راحت‌تر ساخته است.

 با دکمه‌ای که در پایین محفظه قرار گرفته است و فشار دادن آن می‌توانید درب مایکروفر سامسونگ 402 را باز کنید و به فضای داخلی دسترسی داشته باشید. جنس محفظه‌ی داخلی از سرامیک است که دچار ساییدگی نمی شود. شما می‌توانید برای طولانی مدت از سطح صاف و صیقلی محفظه‌ی داخلی استفاده نمایید. در این شرایط تمیز نگه داشتن محفظه نیز بسیار راحت خواهد بود و اثار چربی و مواد آلوده کننده بر روی سرامیک باقی نخواهد ماند. حداکثر توان مایکروفر 402 سامسونگ برابر 950 وات می‌باشد. این میزان توان امکان آماده سازی و پخت مواد غذایی را در کمترین زمان و عالی‌ترین کارایی فراهم خواهد ساخت. میزان توان مایکروفر را در میان 10 سطح تعیین شده، تنظیم نمایید.

زمان لازم برای پخت و پز در مایکروفر

حداکثر زمان پخت و پز در این محصول برابر نود و نه دقیقه که این زمان با توجه به برنامه‌ی انتخاب تغییر خواهدن کرد و شما نیز می‌توانید پس از انتخاب برنامه‌ی پخت مورد نظر این زمان را تغییر دهید. مایکروویو سامسونگ 402 به سیستم توزیع Triple Distribution System مجهز شده است. این قابلیت گرما را از تمام جهات توزیع خواهد کرد و به تمام بخش‌های محفظه خواهد رساند. این امر سبب می‌شود پخت به صورت کامل انجام گیرد و شاهد پخت کامل خوراکی ها خواهیم بود. اگر مدت زمان پخت غذا را نمی توانید حدس بزنید و درجه‌ی حرارت را برای پخت کامل نتوانید به صورت کامل حدس بزنید در این شرایط خود محصول به کمک شما می اید.

منوی خودکار را انتخاب نمایید تا غذای شما به بهترین نحو آماده گردد و به شما تحویل داده شود. مایکروویو 402 سامسونگ به قابلیت Eco مجهز شده است که امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به میزان 40 درصد امکان پذیر می‌سازد. حالت پخت گریل از قابلیت‌های خوب است که امکان پخت خوراکی‌ها را به صورت کبابی برایتان فراهم می‌کند. مایکروفر  سامسونگ 402 دارای ظرفیت 40 لیتر می‌باشد که شما می‌توانید انواع مواد غذایی را با حجم بالا توسط این محصول آماده نمایید. برای سرعت بخشیدن به آشپزی و لذت بدن از آن وجود لوازم مختلف برای پخت و پز یکی از روش های موجود می‌باشد.

پخت غذاهای متنوع با مایکروویو این مدل

 مایکروویو یکی از گزینه‌هایی است که امکان آماده سازی انواع برنج، پاستا، پیتزا، انواع گوشت‌ها، پاپ کرن و غیره را فراهم می‌کند. مایکروویو سامسونگ 402 از جمله مدل‌های رومیزی است و وجود آن در آشپزخانه بر روی زیبایی و لوکس شدن فضای شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت. نوع نمایشگر این محصول LED می‌باشد که به صورت کامل اطلاعات پخت را نشان خواهد داد و کیفیت بالایی را از خود نشان می‌دهد. دکمه‌های موجود بر روی بدنه و قرار گرفته در سمت راست محصول به صورت لمسی می‌باشند و امکان استفاده‌ی راحت و سریع و انتخاب برنامه‌ها را برای شما فراهم خواهند کرد. تنها دکمه‌ی فیزیکی موجود مخصوص باز شدن درب می‌باشد که در قسمت پایینی پنل لمسی قرار گرفته است.

طراحی و حجم مایکروفر 402

درب به سمت چپ باز خواهد شد، باز شدن آن به صورت کامل، این امکان را به شما می‌دهد تا انواع ظرف‌ها را به راحتی در محفظه قرار دهید. میزان حجم مایکروویو 402 سامسونگ برابر 40 لیتر می‌باشد که این حجم امکان پخت خوراکی را برای خانواده‌ای متوسط و یا تقریبا بزرگ را فراهم می‌کند. طراحی این مدل به Luxurious Black Mirror موسوم است که شبیه به آینه صاف و صیقلی و خوش تراش می‌باشد. بخش توزیع مایکروویو نیز از نوع Turntable است که کیفیت عالی را برای همیشه در اختیار شما قرار می‌دهد. جنس محفظه‌ی داخلی از سرامیک می‌باشد و علاوه بر ارائه‌ی کیفیت بالاتر به صورت کامل تر و سریع تر تمیز خواهد شد.

با این تفاسیر طراحی مایکروویو سامسونگ 402 به حدی زیبا و کاربردی است که سلیقه و رضایت شما را به صورت کامل جلب کند. تمامی مایکروفرها توانایی پخت انواع غذاها را دارند اما روش پخت غذاها دلیل ایجاد تفاوت و برتری در میان آنها است.

اگاهی از قیمت ها

جهت اطلاع از قیمت ماکروویو سامسونگ مدل 402 و خرید به سایت اینترنتی ما در تاپ فروش مراجعه کنید.

 

منبع سایت تاپ فروش بانه :
مایکروویو  سامسونگ مدل 402

https://topfroosh.com/shop/مایکروویو-سامسونگ-مدل-402/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.